• لذت مسابقات درگ | نقد و بررسی CSR Racing 2

    90

    فکر کنم همه ما می دانیم که معمولا بازی های ارائه شده بر روی اسمارت فون ها به خوبی نسخه های کنسولی خود نمی شوند. البته همیشه استثناها وجود دارند. یکی از این استثناها CSR Racing 2 است که تا حد زیادی حس و حال آشنای سبک dragging را دارد. این بازی چند وقت پیش معرفی شد و به مدت زیادی در دست ساخت بوده است و نتیجه آن شد که از طرف منتقدان نمرات مثبتی را دریافت کرد.

    Publisher: NaturalMotion Games
    Genre: Arcade racing
    Platforms: Android, iOS

    1

    به نظر می رسد که نخستین بازی استدیو Natural Motion که خود بخشی از استودیو Zynga است ارزش صبر کردن ها را داشته است. البته همیشه سبک درگ طرفداران و مخالفان خود را داشته است. مخالفان عمده آن معمولا افرادی هستند که بیشتر دوست دارند بتوانند ماشین را حرکت داده و از کار دنیا فقط در بازی دنده عوض نکنند و تعامل بیشتری با بازی داشته باشند. با این حال این سبک هنوز هم طرفداران فراوانی دارد که درگ را هنر رانندگی می دانند و از این حرفا!

    32

    داستان بازی در کل بهانه ایست که شما را بر سر بازی نگه دارد و برای تمام اتفاقات درون بازی دلیلی می آورد. بطور خلاصه شما با درگ کردن و پیشرفت کردن از رده های پایین به رتبه های بهتر ارتقا می یابید و با شکست سران هر دسته به اصلی ترین فرد رسیده و با چهار بار شکست دادنش به ماشین او دست پیدا می کنید.

    بین هر مسابقه فرصتی پیدا می کنید که به ارتقای ماشین یا ماشین های خود بپردازید. انصافا سازندگان در این قسمت هیچ کم و کاستی قرار نداده اند و هفت قسمت هر ماشین را می توانید تا پنج سطح آپگرید کنید و این ارتقا ها اینگونه نیستند که شما فقط باید صفحه را لمس کنید و ماشین شما بهتر می شود بلکه هر ارتقا یک سری خوبی دارد ولی نکات منفی هم وجود دارد و باید ابتدا فکر کنید و بنا به نوع مسابقه و طولانی بودن یا نبودن مسیر آن تصمیم بگیرید. می توانید نیترو خود را بیشتر کنید و شتاب خود را قربانی کنید که برای بعضی مسابقات ضروری است یا برعکس. برای هر بار تغییر شکل ظاهری ماشین خود یک جایزه دریافت می کنید که با توجه به خلاقیتتان به شما تعلق می گیرد.

    6

    CSR_Racing_2_Stingray_Customisation_Customisation_2208x1656

    گرافیک بازی دیدنی و بسیار عالی طراحی شده و وعده سازندگان که گرافیک نسخه کنسولی را به ارمغان خواهند آورد به حقیقت پیوسته است. بازی دارای تعداد زیادی ماشین های مختلف است که همگی ظاهری خوب و دقیق دارند و حتی می توانید با باز کردن درهای آن ها داخل آنها را مشاهده کنید.نور پردازی و افکت ها بسیار چشم گیر هستند و اگر اسمارت فون شما از سخت افزار قوی ای برخوردار است می توانید اوج عظمت گیم را مشاهده کنید. البته بازی می توانست location های بیشتری را در اختیار گیمر قرار دهد و تنوع محیط ها کمی بیشتر باشد. ولی “همیشه اونجوری نمیشه که ما می خواهیم!”

    4

    8

    گیم پلی هم تغییراتی نسبت به نسخه اول کرده که بازی روان تر اجرا شود و مشکلات perfect launch در اول مسابقات و شیفت کردن ها با شبیه کردن بازی به نسخه کنسولی تا حد زیادی برطرف شده است. اکنون بیشتر باید مراقب عقربه سرعت شمار و دور موتور باشید که روی سبز بماند. قسمت مولتی پلیر بازی هم روان اجرا می شود و در کل شامل کلن ها، مود های مسابقه و هم تیمی ها و حریفان می شود.

    در کل باید گفت که با بازی جدی و کاملی در سبک خود روبرو هستیم که با اندکی بازی کردن یا به آن شدیدا علاقه مند می شوید یا از آن به کلی بیزار می شوید. فقط یک راه برای فهمیدنش وجود دارد. خرید (ببخشید دانلود) بازی!

    60

    نمرات:

    گرافیک: ۹
    گیم پلی: ۸٫۵
    صداگذاری: ۸
    جذابیت: ۸

    نمره نهایی: ۸٫۵

    نکات مثبت: گرافیک و گیم پلی دیدنی و ارتقا یافته، مولتی پلیر مناسب برای تکراری نشدن بازی، ماشین های لایسنس شده با تنوع بالا و طراحی دقیق، شخصی سازی و ارتقاء اتومبیل ها
    نکات منفی: برخی نکات جزیی در گیم پلی، عدم وجود location های متنوع

    (۲۴)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. دمتون گرم عالیه!!
    چند ساله بخش خبری اندروید کده رو دنبال میکنم فقط بخاطر گذاشتن اخبار و نقد و بررسی بازی های گوشی های اندروید!
    جایی که هیچ جای دیگه پیدا نمیشه

    (۲)(۰)
    • لطف دارید! تنها دلیلی که به ما انگیزه میده وجود امثال شما هاست 😉
      چون کلا موبایل گیمینگ به اون صورت سوژه واسه پوشش دادن نداره.

      (۲)(۰)