• دوربین دوگانه و Smart Connector Port در تصویر لو رفته آیفون ۷ پلاس

    2d0fd612b6bac521502c2a0b13b4539f-620x328

    در آخرین تصویر منتشر شده یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم لو رفته از iPhone 7 Plus بنظر می رسد که قضیه دوربین های دوگانه برای این اسمارتفون پر هوادار جدی باشد. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    این شایعات تقریبا از دو هفته پیش شروع شد که یکی از کارمندان فاکسکان ( یکی از کارخانه های اسمبلینگ و گردآوری قطعات که برای اپل کار می کند) ادعا کرد اپل در حال تدارک دیدن دوربین دوگانه برای نسخه ۵٫۵ اینچی یا پلاس آیفون ۷ است. در همین حین وقتی هنوز شایعه، لباس واقعیت به تن نکرده بود خیلی از خبرگذاری های دیگر نیز شروع به کامل کردن و تایید کردن این خبر کردند. با تصویری که امروز منتشر شد احتمال درست بودن این شایعه تا حد زیادی بالا خواهد رفت.
    24525
    خوب، بیایید این سوال را مطرح کنیم که اپل چه نیازی در اضافه کردن یک دوربین دیگر به iPhone 7 Plus می بیند؟ برخلاف Huawei P9 ، اپل با اضافه کردن دوربین دوم سعی در اضافه کردن زوم تکرنگ نداشته و به طور کلی Optical Zooming را بهبود بخشیده است. به نقل از منبعی که عکس امروز را منتشر کرده است، هم iPhone 7 Plus و هم iPhone 7 Pro به صفحه نمایش های ۵٫۵ اینچی مجهز شده اند و دوربین دو گانه ۱۶ مگاپیکسلی در پشت خود می بینند. هم چنین اخبار منتشر شده در ادامه می گوید که این دو اسمارتفون فبلت سایز قرار است میزبان Smart Connector Port باشند. این تکنولوژی یک سیستم مغناطیسی است که به دستگاه اجازه می دهد وسایلی همانند Smart Keyboard را به گوشی الحاق کرد.
    شایعه ای که امروز منتشر شده همچنین این موضوع را بیان کرده که تنها تفاوت بین iPhone 7 Plus و iPhone 7 Pro تفاوت در مشخصات داخلی دو دستگاه است که ظاهرا در نسخه Pro مشخصات بالاتر هستند. موضوعی که خبر از دو نسخه متفاوت در سایز ۵٫۵ اینچی می دهد تقریبا قطعی شده است ولی به دنبال این خبر کمپانی تعمیراتیه Rock Fix خبر از دو نسخه متفاوت برای ورژن ۴٫۷ اینچی نیز داده است که ظاهرا یکی از دو نسخه قرار است مورد مقرون به صرفه ای باشد.

    (۴)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.