• تصویر لو رفته از پشت آیفون ۷ خبر از بزرگتر شدن لنز دوربین می دهد

    poster_large_2x

    تصویری از قاب پشت آیفون ۷ لو رفته که ظاهرا تمام شایعات راجع به دوربین را تایید می کند. بر اساس این تصویر می توانیم بگوییم که که آیفون ۷ از سنسور CMOS بزرگتری در پشت گوشی استفاده خواهد کرد. همچنین در این عکس می توان شایعه انقراض جک ۳٫۵ میلی متری را رد کرد. با ما در اندرویدکده همراه باشید.

    به نقل از شرکت Rock Fix که در چین وظیفه تعمیرات گوشی را برعهده دارد و شرکت نسبتا بزرگی محسوب می شود، آیفون قرار است برای سری ۷ خود دو نسخه را تدارک ببیند. یکی مدلی که شبیه به آیفون ۶ است و مدل دیگر همانند تصویری که در خبر آورده ایم خواهد شد. نگران آیفون ۷ پلاس نباشید، آن هم سر جایش خواهد بود و ظاهرا هم iPhone 7 و هم iPhone 7 Plus قابلیت پشتیبانی از ۲ سیم کارت را دارا هستند.

    2323

    به نقل از اخباری که پیشتر بدست ما رسید اپل ۷۲ تا ۷۸ میلیون آیفون ۷ برای امسال سفارش داده است و هدفش پوشش کامل بازار است. این اعداد و ارقام حتی از ارقام تحلیل گر ها نیز بیشتر است. دو مدل جدید دستگاه احتمالا کمتر از ۳ ماه معرفی خواهند شد.
    البته اخبار هایی نیز منتشر شده که این احتمال را می دهند که اپل بخواهد آیفون ۷ را با کلی سورپرایز برای سال آینده که جشن ۱۰ سالگی آیفون است نگه دارد. این اخبار فعلا در حد شایعات هستند و انتظار ما درحال حاضر طبق عادت گذشته است و قاعدتا امسال باید شاهد معرفی آیفون باشیم.

    (۱)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.