• آخرین شایعات درباره آیفون ۷ خبر از ۲ سیم کارت بودن این اسمارتفون می دهد

    121212

    هفته پیش بود که خبری از طریق کارمند های فاکسکان بدست ما رسید که می گفت آیفون ۷ پلاس قرار نیست دو دوربین پشت داشته باشد، دلیل آن نیز سختی های کار بیان شد. یک دوربین اضافه در پشت قرار بود کار زوم کردن و عمق بخشیدن به تصاویر را بهبود ببخشد. بعد از آن خبر نیز یکی از افراد نزدیک به اپل نیز طی خبری بیان کرد که هنوز این مورد که آیفون ۷ پلاس با یک دوربین معرفی می شود قطعی نیست و این قضیه محتمل است. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    همانطور که می دانید فاکسکان یکی از کارخانه های چینی است که وظیفه گردآوری یا اسمبل کردن قطعات دستگاه های اپل را برعهده دارد.
    امروز یکی دیگر از شایعاتی که راجع به آیفون ۷ شنیده بودیم به شکلی خاص به چالش کشیده شد. این شایعه این مسئله را بیان می کرد که اپل قرار است برای نسل بعدی آیفون هایش جک ۳٫۵ میلی متری را حذف کرده و مستقیما درگاه هدفون را درون شارژر جایگذاری کند. این خبر از طریق کمپانی تعمیرات گوشی ملقب به Rock Fix به دست ما رسید. این کمپانی که در چین است خبر داد که درگاه شارژ آیفون که به Lightning Port معروف است قرار است از جک ۳٫۵ میلی متری اسمارتفون نیز پشتیبانی کند.
    تصاویر دیگری که از طریق Rock Fix بدست ما رسید این موضوع را نیز بیان می کردند که احتمالا سری ۷ آیفون های اپل قرار است از ۲ سیم کارت پشتیبانی کنند.شایعاتی که راجع به دو دوربین نبودن آیفون ۷ پلاس منتشر شده بود نیز توسط همین کمپانی بود.از جدید ترین اخبار منتشر شده نیز می توان به مسئله تولیدات عمده آیفون ۷ اشاره داشت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.