• اندروید N به زودی نام گذاری می‌شود

    name-android-N-840x386

    در آغاز رویداد Google I/O، تیم اندروید از کاربران خود در راستای پیدا کردن نامی مناسب برای اندروید N کمک خواست، به همین منظور، کمپانی یک صفحه اسم گذاری راه اندازی کرد که در آن کاربران قادر بودند اسم پیشنهادی خود را ثبت کنند. مشخص نیست که معیار کمپانی برای انتخاب این اسم براساس تشابه اکثریت نام هاست است یا اینکه صرفاً سازندگان به طور دلخواه از میان نام های پیشنهادی یکی را برگزینند به هر حال اگر الان به صفحه نام گذاری سر بزنید دیگر اجازه ثبت اسم را نخواهید داشت.

    اندروید در صفحه توییتر خود اعلام کرد که نام سیستم عامل جدید تا چند هفته دیگر رونمایی می شود. معرفی این نام همراه با ویدیویی از جان اسمیت، مدیر عامل کمپانی Professional Naming در باب توصیف چگونگی نام گذاری اقشار مختلف بر هر چیزی، خواهد بود. “چند هفته دیگر” زمان بندی مبهمی است اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اواخر ژوئن یا اوایل ژولای از این نام پرده برداری شود.

    در رویداد Google I/O، سازندگان مخالفت خود را برای نام گذاری به شکل Namey McNameface اعلام کردند. ( اگرچه اعضای تیم پروژه های زبانی گوگل بدون هیچ تردیدی نام قدرتمندترین تجزیه کننده انگلیسی را Parsey McParseface نهادند.) در حال حاضر این گزینه از روی میز حذف می شود.

    اسم نسخه های قبلی اندروید از دسرها الهام گرفته شده بود اما لیست اسامی کنونی مغایر با این شیوه است و نام هایی از قبیل Noodles (رشته فرنگی) و Naan (نان!) در آن به چشم میخورد.

    (۲)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.