• بازی موبایل Deus Ex Go ساخته می‌شود

    3074964-dxgo_screenshot_hi-res+(copy)

    Square Enix قرار است سری Go را با بازی ای که امروز از آن رونمایی کرد ادامه دهد.این بار این بازی درمورد فرانچایز Deus Ex خواهد بود و مطمئنا اسم آن Deus Ex Go می باشد که سومین بازی از سری Go است و روندی مشابه با بازی‌های قبلی این سری خواهد داشت.

    Deus Ex Go در دنیای سری Deus Ex به وقوع می پیوندد، بازیکنان در نقش مامور مخفی، Adam Jensen ظاهر می‌شوند و می‌توانند فعالیت های زیادی از جمله هک کردن مبارزه و حل کردن پازل که در عناوین گذشته Deus Ex پیدا می‌شد انجام دهند.

    Patrick Naud رئیس استودیوی مونترئال Square Enix در مورد بازی گفت:

    ما می خواهیم تا با Deus Ex Go سری Go را وارد سطح جدیدی کنیم. تجریباتی که از بازی‌های Hitman Go و Lara Croft Go کسب کردیم به ما این امکان را می‌دهد تا با خلق جلوه‌های بصری بهتر و بهبود روند بازی، بازی پازلی کاملا جدید و جذابی را عرضه کنیم که نماینده ای شایسته‌ برای سری Deus Ex باشد. همچنین تیم ما سخت در حال تلاش است تا با اضافه کردن قابلیت Puzzle Maker به شما تجربه بهتری از بازی القا کند .

    پس نه تنها بازیکنان یک بازی کامل از سری Go در دنیای Deus Ex بدست می آورند بلکه قادر هستند بعد از انتشارPuzzle Maker، پازل خود را با استفاده ازآن بسازند و با بقیه ی بازیکنان به اشتراک بگذارند. Puzzle Maker تنها چند هفته بعد از انتشار بازی اصلی در دسترس است. Deus Ex Go فعلاً تاریخ انتشار مشخصی ندارد و فقط ذکر شده که بازی در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد.

    (۳)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.