Publisher: Gameloft
Developer: Gameloft
Platform: Android, iOS, Windows 8, 8.1, Windows Phone 8
Genre: Arcade Racing
Release date: iOS & Android WW August 22, 2013
آن چه گیملافت به طور چکیده ارائه میدهد، پیشرفت نسبت به قبل است. هر چقدر هم اندک باشد، یا بلعکس. همواره ما شاهد پیشرفت بوده ایم. از جلوه های بصری گرفته تا شبیه سازی قوی تر. اما زمانی که سخن از عنوانی سالانه به میان میآید، باید بسیاری از موارد را برای پیشرفت نسبت به عنوان گذشته و فرار از تکراری شدن سنجید. عموما حفظ کردن کلیت یک عنوان و همچنین ادامه دادن آن کار بسیار دشواری است و استدیو های زیادی از پس انجام دادن آن بر نمیآیند. همچنین یک مشکل دیگر هم سر راه است. تاکید بر نکات کلیدی یک عنوان محبوب در طی سال های متوالی، بسیاری را آزار میدهد، زیرا با وجود صبر کردن به مدت یک سال، عنوانی را تجربه میکنند که فقط یکسری پیشرفت های محدود در زمینه ی جلوه های بصری و کیفیت تکسچر ها داشته است و چیز بیشتری نسبت به نسخه ی قبلی اش ارائه نمیدهد. شاید مقایسه کردن نسخه ی هفتم و ششم این بازی، به ما کمک بیشتری کند که دریابیم از نسخه ی هشتم، چه انتظاری باید داشته باشیم. حتی اگر دو نسخه ی قبلی را نیز با هم مقایسه نکنیم، یک تئوری وجود دارد که می گوید:حفظ کردن کلیت سری های قبل، با چاشنی airborne.این یعنی هم کسانی که از سری های قبلی رضایت داشتند میتوانند از تجربه نسخه ی جدید لذت ببرند، و هم کسانی که می گویند سری Asphalt تکراری شده است. به طور کلی با یک arcade racer دیگر طرفیم که با بسیاری از نکات آن آشنایی داریم. همانطور که می دانید، در اوایل ماه June بود که تصاویری از این عنوان و همچنین Brothers in Arms 3 توسط گیملافت منتشر شد و این توسعه دهنده ی فرانسوی، نام اصلی این بازی را در نهایت به Asphalt 8: Airborne تغییر داد. باتوجه به دو(الی ۳!) تریلر اصلی بازی که قبل از انتشار رسمی منتشر شدند،میتوانستیم حدس بزنیم که بیشتر تمرکز گیملافت بر روی معنا دادن به کلمه ی airborne و پیشرفت موتور فیزیک بازی خلاصه شده است. اکنون، میتوان با نگاهی عمیق بیان کرد که کدام یک از اهداف گیملافت به درستی در A8 پیاده شده، و کدام یک خیر.
اینک بر فراز جاده ها!
نمی دانم ! واقعا ادامه دادن یک سری کار سختی است، آن هم به گونه ای که همگان راضی باشند .ایده ی کلی A8،آن هم با ۹۹c فقط؟ جور در نمیآید!فکر کنم در همین روز های اخیر بود که John Riccitiello، یکی از کارکنان EA در مصاحبه با Polygon ، نظر خود را راجع به افزایش گرافیک در پلتفرم های همراه بیان کرد. ایشان بیان کردند: در زمان فعالیت خود در EA، تا الان از بسیاری از توسعه دهندگان بازی های موبایل شنیده است که هدف اصلی آن ها از ساخت بازی های موبایل، آوردن گرافیک کنسولی بر روی موبایل بوده است. او گفت اگر این هدف، هدف اصلی برای فروش بازی های یک شرکت باشد، این یک اشتباه بزرگ است. به هر حال می خواهم بگویم فعلا چنین ذهنیت هایی نیز وجود دارد و همه مثل گیملافت فکر نمیکنند. البته همانطور که شنیدید، در اینجا گفته شده اگر آوردن گرافیک کنسولی، “هدف اصلی”… . ذهنیت شما چیست؟ آوردن گرافیک(نسبتا)کنسولی بر روی دیوایس های همراه (پلتفرم های همراه) به همراه سیاست های F2p و یا این نحوه ی قیمت گذاری (۹۹c و یا ۶-۷ دلار) آینده ی درخشانی دارد؟ جوابش را در آینده نزدیک مییابید، اما بررسی کردن عناوینی نظیر A8، شما را به پاسختان نزدیک تر میکند. همان طور که از نام airborne پیداست، در طی بازی بیشتر از همه چیز بر روی پرش های بلند و برخورد تاکید شده است،به طوری که اگر در نسخه ی هفتم مثلا یک پنجم بازی را در حال پریدن با سرعت دیوانه وار بودید، در اینجا تقریبا چهار پنچم هسته ی اصلی گیمپلی “بر فراز جاده ها” روایت میشود و از این جهت کاملا متفاوت است با آن چیزی که در نسخه های قبل شاهدش بودیم. از لحاظ جذابیت باید اعتراف کرد این نسخه به قبل، به مراتب بهتر شده است، اما نه بر روی هر اسمارتفونی. تقریبا بیشتر اسمارتفون ها قادر نیستند فریم ریت مناسبی از این بازی ارائه بدهند و اینجاست که سخت افزار اسمارتفون های High end روز به کمک شما میآید. تجربه A8 بر روی هر دیوایسی میتواند متفاوت باشد، زیرا فریمریت در بازی های ریسینگ به خصوص ژانر arcade racer بسیار مهم است و تقریبا ۹۰ دردصد جذابیت بازی به فریم ریت ثابت (و سریع و روان بودن بازی) است.در صورتی که نتوانید فریم ریت خوبی از بازی بگیرید، قطعا از تجربه ی آن لذت نخواهید برد.
پرواز نسبتا باشکوه
صحبت کردن در مورد گرافیک این سری عموما با مقایسه انجام میگیرد. قطعا A7 مشکلات و باگ های گرافیکی زیادی داشت و بسیاری از آنان در A8 وجود ندارند. به مانند A7، این نسخه نیز در نگاه اول حرف های زیادی برای گفتن دارد. جلوه های بصری، جزیات ماشین ها، نور پردازی و سیستم بلور و کیفیت تکسچر ها همگی پیشرفت زیادی داشته اند. اما همه ی موارد به نگاه اول بر می گردد. در نگاه اول A8 چشم بسیاری را خیره می کند؛ اما اگر بخواهیم به طور مداوم و دقیق تر به آن نگاه کنیم، مشکلات گرافیکی آن پر تعداد اند(همچنان!) به نوعی، هنوز یک هماهنگی میان لوکیشین ها وجود ندارد. در بعضی نقاط یک مسابقه، اوج گرافیک بازی با نو پردازی و افکت های جدید نمایان میشود، و در جای دیگر نور پردازی و کلا رنگ پردازی محیط اصلا جای تعریف ندارد و حتی وجود والپیپر های بی کیفتیت در انتهای یک لوکیشن بسیار آزار دهنده است. کاملا مشخص است که بسیاری از موارد در A8 پوست اندازی کرده اند. برای مثال آسمان چهره ی به مراتب بهتری از خود نشان میدهد و یا برخورد ماشین ها و اجزای سازنده ی آن ها پیشرفت خوبی داشته است. گرافیک فنی و هنری A8 پیشرفت زیادی داشته است، اما هنوز کم کاری در این نسخه به مانند گذشته یافت میشود. البته با همه ی این تفاسیر، A8 در نگاه اول دیدنی است و نسبت به سایر عناوین ریسینگ موبایل حرف های زیادی برای گفتن دارد. نمیتوان با صراحت کامل بیان کرد که A8 بهترین گرافیک را در بین ریسینگ های موبایل داراست، اما یقینا یکی از بهترین هاست .میپرسید چرا؟ نکند شاهکار استدیوی استرالیایی Firemonkeys را فراموش کرده اید؟ منظور ما MW است. MW نیز به مانند سری آسفالت یک ریسینگ آرکید محسوب میشود. شاید از ما بپرسید که چرا A8 را نسبت به Real Racing3 نمی سنجیم؟ در جواب باید بگوییم که کلا مقایسه کردن یک ریسینگ آرکید با یک ریسینگ شبیه سازی یعنی مقایسه کردن دو سبک متفاوت، اما در اصل RR3 یک جهش به مراتب بزرگتر نسبت به A8 بود. هر چند، باز هم میگوییم مقایسه ی این دو عنوان کار اشتباهی است، ولی پیشرفت RR3 نسبت به نسخه ی گذشته اش، بیشتر از پیشرفت A8 (نسبت به نسخه ی گذشته اش)بود. به طور کلی پیشرفت A8 در بخش گرافیک قابل ستایش است اما همچنان مواردی هستند که انتظار میرود در نسخه ی بعدی (ساخت A9 معلوم نیست چند سال به تاخیر بیافتد!) بیشتر روی آن ها کار شود. برای مثال انتظار میرفت که محیط های اطراف جاده با تکسچر های کم کیفیت پوشانده نشوند، اما هر از گاهی کیفیت نه چندان مطلوب تکسچر ها و یا نحوه ی نه چندان جالب قرار گرفتن آن ها در اطراف جاده به چشم میخورد. تا حد زیادی A8 به خاطر افکت های جدیدش باشکوه تر از قبل شده است، اما به طور کلی سبک بازی و آرکید بودن آن باعث شده که توجه به جزییات کمتر شود. خب، در این صورت چه اتفاقی می افتد؟ مشخص است، به دلیل سرعت بسیار زیاد ماشین ها و سیستم بلور در حین استفاده از نیترو، بسیاری از ضعف های گرافیکی پوشانده میشوند و یا ممکن است همان تکسچر های بی کیفیت ذکر شده به چشم نیایند. اینجاست که میگوییم کلا بی خیال مقایسه گرافیکی سری آسفالت با هر بازی دیگری بشوید! هر چند اگر آن بازی ریسینگ آرکید باشد. در نهایت، ناچاریم از عیب های گرافیکی به عنوان نکات منفی یاد کنیم. همچنین نباید فراموش کرد که با محدودیتی به نام “موبایل” طرفیم، اما باز هم یک تئوری وجود دارد و آن هم این است که میتوان با بهینهسازی های ویژه بر روی چیپست های روز بازار و ارائه آپدیت ، یک خروجی به مراتب بهتر به دست آورد .اما سایر دیوایس های ضعیف تر یا با مشکل افت فریم دست و پنجه نرم خواهند کرد، یا اینکه میتوان با کاهش کلی گرافیک و کیفیت تکسچر ها، فریم ریت بهتری در دیوایس های Mide-range و ضعیف تر ارائه داد. اما به نظر شما این موارد ذکر شده و کلیه مواردی که در ساخت بازی هزینه میآورد، چگونه خرجش میتواند از طریق سیاست های f2p در آید؟ آیا اصلا شما حاضرید در قبال دریافت یک آرکید ریسینگ بی نقص ۲۰-۲۵ دلار هزینه کنید؟ اگر حاضرید، در این صورت میتوانید از عناوینی نظیر A8 انتظار یک آرکید ریسینگ بی نقص را داشته باشید. با همه ی این صحبت ها A8 با این قیمت یک پیشرفت عالی را ارائه میدهد. پیشرفتی که در سال های آینده انتظار به مراتب بیشتری از آن میرود. پیشرفتی که رفته رفته با پیشرفت سخت افزاری همراه است و اما در این میان انتظار ما این است که این پیشرفت سالانه، صرفا به دلیل برتری سخت افزاری سالیانه نباشد. یعنی باز هم می رسیم سر حرف اولمان که گفتیم باید نحوه ی قیمت گذاری ها تغییر کند تا ناشری مانند گیملافت بتواند خروجی بهتر و قوی تری برای دیوایس های متفاوت بگیرد. این خروجی بهتر قطعا نیاز مند خرج های بیشتری میباشد و تا زمانی که نحوه ی قیمت گذاری ها تفاوتی با الان نداشته باشد، و یا اینکه نخواهیم چیزی بیشتر از قیمت ذکر شده برای سری هایی مانند آسفالت بپردازیم، همین پیشرفت های سالانه هم جای شکرش باقیست.
مانور گیملافت بر روی هوا
در اوایل این مقاله به نکاتی اشاره کردیم. یک عنوان ساده، یعنی airborne . همین عنوان ساده قرار است تا کلی المان جدید به بازی اضافه کند تا افزون بر پیشرفت های گرافیکی در نسخه ی هشتم، گیملافت تجربه ای نو ارائه دهد. در واقع همان “فرار از تکراری شدن روند گیمپلی”. اصولا عناوین ریسینگ arcade بر روی سرعت زیاد تاکید زیادی دارند. آسفالت هم نمونه ی بارزش. اما اگر المان های جدید به آن اضافه نمیشد ،A8 توسط بسیاری یک نسخه ی به روز رسانی شده A7 نامیده میشد. بزرگترین و تغییرات اصلی این بازی همان حرگت ماشین ها بر فراز جاده ها می باشد.اگر دقت کرده باشید یکسری سطح شیب دار در جاده ها قرار داده شده است و همین سکو های پرتاب بیشتر از همه باعث شده تا گیملافت نام نسخه ی هشتم آسفالت را Airborne بگذارد.نمی توان گفت این ایده کاملا موفق است یا شکست خورده، اما تغییرات بنیادی را در هسته گیمپلی ایجاد کرده است. به هر حال، اولین نسخه از سری بازی های آسفالت که بر روی پلتفرم های اپل نیز عرضه شد نسخه ی چهارم بود. بعد از این نسخه(چهارم)، به علت رشد سخت افزاری پر سرعت و همچنین تلاش های خود گیملافت، پیشرفت های زیادی را شاهد بوده ایم. پیشرفت های ذکر شده در A8 بیشتر به تمرکز بازی بر روی المان های یک ریسینگ arcade بر میگردد. به مانند گذشته، بر اساس حرکات in-game ،شما میتوانید امتیازاتی کسب کنید. از پرش های بلند در هوا گرفته تا حرکاتی عجیب و دیوانه وار. همه ی این موارد میتواند مقداری اندک به جمع آوری پول در بازی به شما کمک کند اما مهم تر از آن بدست آوردن nitro در طول بازی است.
TouchArcade: جمع آوری و نحوه استفاده کردن از nitro، کلید موفقیت در Asphalt 8 میباشد. این مورد همچنین یکی از المان های مهم گیم پلی است که آن را لذت بخش میکند و تجربه ی عالی ای را ارائه میدهد. وقتی که از nitro استفاده میکنید، این المان فورا بر روی سرعت شما اثر میگذارد و آن را افزایش میدهد. این المان تنها با افزایش شتاب همراه نیست، بلکه در با وجود effects های ویژه ای چهره ی جاده و محیط اطراف به طرز قابل قبولی تغییر می کند. در ضمن،graphics engine بازی کارش را بسیار خوب انجام داده است، زیرا در آن حس سرعت به خوبی منتقل میشود و این یک نکته ی اساسی برای بازی هایی محسوب میشود که پیشرفتشان بر اساس fast gameplay است.
اما چیز دیگری که تجربه ی A8 را لذت بخش تر میکند، ماشین های لایسنس شده هستند. ۴۷ عدد ماشین لایسنس شده که ۸۰ درصد آن ها جدید میباشد و با هدف رقابتی سخت در A8 وجود دارند.برند های معروفی نظیر Tesla, Audi, Ferrari, Lamborghini,Bugattiو… همگی با جزئیاتی عالی طراحی شده اند و در کلاس های مختلفی دسته بندی شده اند. کنترل بازی نیز نسبت به قبل واقعی تر شده است و تغییر مسیر روان تر از گذشته شده است. همچنین drift ها لذت بخش تر از گذشته میباشند. تصادف هایی که با برخورد سریع نیز صورت میگیرد، به لطف موتور فیزیک جدید بهبود یافته است اما برای تکامل هنوز جای کار دارد. در برخورد ها و تصادف ها و همچنین پرش ها،تیکه های خرد شده از ماشین ها به چشم میخورد که یک افکت به رزو رسانی شده در A8 محسوب میشود و تا حد زیادی در بهبود گرافیک نیز نقش داشته است. هشت season که به طور کلی شامل ۱۸۰ مسابقه میشود، میتواند به مدت زیادی شما را سرگرم کند. خوشبختانه تنوع مراحل با جاده های مختلف (ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا،Tokyo،London و…) نیز تا حدودی بیشتر شده است، اما با توجه به حجم محدود هم چنان هم میتوان نسبت به تعداد مراحل و یا تعداد لوکیشن ها امید وار بود. البته باید توجه داشته باشید که این محدودیت (تا حد زیادی) به حجم بازی بر می گردد. زیرا در مقایسه با عناوین آرکید ریسینگ کنسولی، A8 هیچ حرفی(در زمینه حجم) برای گفتن ندارد. افزایش تعداد لوکیشان ها و مراحل و خارج شدن از تکراری شدن روند گیم پلی تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که روش عرضه این گونه عناوین تغییر یابد. یعنی آنقدر حجمش زیاد شود که در بر گیرنده ی یک یا چند شهر(لوکیشن) کامل باشد. (یا به عبارتی یک محیط open world) بسیاری از نکاتی که در بخش مسابقات A7 وجود داشت، در این نسخه نیز وجود دارد. از جمله knock یا همان کوبیندن یک تعداد مشخص از ماشین ها ، و یا اینکه در یک زمان مشخص شده ماشین هایی از دور مسابقه کنار میروند و شما در رتبه های اول تا سوم باقی میمانید. همچنین مسابقات one-on-one که در آن دو نفر مسابقه میدهند نیز وجود دارد. اما music و soundtrack های لایسنس شده نیز حس و حال بازی را تا حد زیادی عوض میکند. از جمله soundtrack های بازی که لایسنس شده اند،از Bloc Party ، Mutemath و The Crystal Method میباشد. صدای متور ماشین ها نیز با توجه به نوعشان و با توجه به کلاسشان تفاوت های زیادی دارد. قطعا A8 با فرانچایز استدیو Criterion، یعنی سری Burnout، شباهت های زیادی دارد، اما از نظر فنی با این سری فاصله های زیادی دارد. ایکنه این فاصله در سال های آینده چقدر خواهد بود، سوالیست که گیملافت در سال های آینده باید پاسخگوی آن باشد. البته علاوه بر گیملافت، تا حد زیادی سخت افزار اسمارتفون ها و تبلت ها (که طرفداران شرکت های مختلف به آن مینازند!) نیز در سال آینده به کمک توسعه دهندگان خواهد آمد. اما در نهایت باز هم این ناشر های بزرگ هستند که میتوانند با خدمت گرفتن استدیو های مختلف بهترین خروجی را بگیرند.اما یک سوال: با $۰٫۹۹ چقدر می توان مانور داد؟!
A8 با تمام نکات مثبت و منفی اش تجربه ای را ارائه میدهد که بسیاری از عناوین موبایل ارائه نمیدهند. قطعا بسیاری از نکات این بازی نیازمند تحول است و در آینده میتوان از گیملافت انتظار بیشتری داشت، اما A8 با همین قیمت و محدودیت های مختلف، حرف های زیادی برای گفتن دارد. قطعا ورود ناشران بزرگ به توسعه بازی های پلتفرم های همراه میتواند بسیاری از محدودیت ها را بشکند. اگر این اتفاق بیافتد شاید دید ما به سری آسفالت مقداری تغییر کند و انتظار بسیار بیشتری از آن داشته باشیم. به هر حال تقریبا ۳-۴ سال است که گیملافت دارد بر روی دادن تجربه ی end از یک ریسینگ آرکید تمرکز میکند و با کنار گذاشتن محدودیت های فراوان سالانه یک فرانچایز ریسنگ را به ما تحویل میدهد. قطعا انتظارات ما با وجود پیشرفت های سخت افزاری در سال های آینده بسیار بیشتر خواهد بود و انتظار میرود ضعف های ذکر شده بر طرف شوند، اما این که گیملافت چگونه میتواند یک تجربه ی بی نقص را ارائه دهد، سوالیست که جواب آن را در سال های آینده خواهیم دریافت.
نمرات:
گرافیک: ۸
گیم پلی: ۸٫۲
صدا گذاری: ۷٫۸
جذابیت: ۸٫۵
نمره نهایی:۸
نکات مثبت:در نگاه اول یک پیشرفت عالی، گرافیک نسبت به قبل از لحاظ فنی پیشرفت زیادی داشته است (OpenGL ES3 graphics) ، ماشین های لایسنس شده پر تعداد و جزئیات عالی، جزئیات لوکیشان ها نسبت به قبل پیشرفت داشته است، مسابقات پر تعداد، upgrading vehicle، آهنگ هایی که حس یک ریسینگ را منتقل میکنند(soundtrack های لایسنس شده).
نکات منفی:وجود تکسچر های بی کیفیت در بعضی مناطق، مشکلات گرافیکی و رنگ پردازی نه چندان جالب در بعضی لوکیشن ها،استفاده بیش از حد از بعضی افکت ها تاثیر منفی بر روی گرافیک گذاشته است (reflection effects)، وجود باگ های پر تعداد، چیدمان تکسچر ها در محیط اطراف جای کار دارد، استقاده از تکسچر های تکراری که بسیار آزار دهنده است.
Pingback: دانلود بازی آسفالت 8 : هوابرد Asphalt 8: Airborne v1.0.0 همراه دیتا | اندرویدکده
๖ۣۜ$HEЯW!N
مرسی بابت نقد خوبت , بازی از همه نظر پیشرفت چشمگیری کرده ! :دی
E.R.L
خواهش :دی
عکس های بیشتری اضافه میشه :دی
asphalt 8 airborne نسخه مود نشده
سلام واقعا بهترین سایت اپلیکیشنای اندروید رو دارید ولی برای من اسفالت هشت نسخه مود نشده به کانکت شدن اینترنت نیاز داره وقتی هم وصل میشم اختار خریدن بازی رو میده لطفا سریع به سوال من پاسخ بدید . دیتا هم کامل و درست نصب میشه همینطور ای پی کی فقط در اجراش ایراد داره مارک تبلتم هم galaxy note 10.1 education lte هستش اندرویدشم فکر کنم چهار وچهار یا چهار و سه هست .
اگر به سرعت پاسخ بدید ممنون میشم با تشکر
asphalt 8 airborne نسخه مود نشده
نسخه ی اخرش رو میگم باید به وای فای اتصال باشه ؟ چی کار کنم هرسایتی میگیرم خرابه لطفا سریع جواب بدید
دانلود احد
سلام روی نکسوس ۷ فوقالعاده است این بازی.. اصلا اختصاصی برای نکسوس سون یک و دو بهینه سازی شده گرافیکش
مهدی
مرسی بررسی جامعی بود.
امین
من کجا باس بریزم دیتا رو داداش ؟
داخل پوشه اندروید ، obb ، نیست چکارکنم ؟
E.R.L
اگه لطف کنید توی صفحه دانلود مطرح کنید خوشحال می شم:دی
hldvugd
khodet yedune fail be esme obb besaz
reza
ye done obb besaz faghat yadet nare bazi ro ba pushe copy koni
mehdi
خدتون یه پوشهObb بسازید
amin
واقعا بازی قشنگی روی htc one sv واقعا گرافیکش خوب بود با تمام افکت ها مرسی ممنونم
میثم
سلام.ولی من هر کاری میکنم روی one sv اجرا نمیشه.برنامه رو که اجرا میکنم گاهی اون علامت لودینگ دایره ای فقط میاد و اجرا نمیشه بازی گاهی ام مینیویسه چکینگ لایسنس و سفحه سیاه میاد.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
E.R.L
در صفحه دانلود مطرح کنید.ممنون
Soroush
ممنون عالی بود
Arman
نقد عالی بود. ممنون. بازی زیبایی هست ولی خدا کنه در مقابل EA و NFS مثل سال قبل نشه!
javad 1377
سلام دوست عزیزمن نصب کردم بنظرم هنوز به NFS نمی رسه. NFS گرافیکش یه چیز دیگست .
soheyl
موافقم...
NFS یه چیز دیگست ...
بزوزقورد
انصافا nfs بهترین بازی hd تا بحال اندروید هستش
Arman
بله دیگه نظر من هم همینه :دی
مرد
RR3 از آسفالت ۸ خیلی بهتره
erfan
مرسی رو تبلت خیلی عالیه
parsa
با سلام خدمت شما
این بازی رو من روی Galaxy Note 8.0 اجرا کردم و با گرافیک خیلی عالی اجرا شد .
با تشکر
kirito
سلام ببخشید روی s3 مینی اجرا میشه
بعدش میشه بگین چطوری دیتاشو انتقال بدیم
E.R.L
از لحاظ سخت افزاری مشکلی نباید داشته باشه واسه اجرا.ولی تست نشده(کامنت هارو تو صفحه دانلود نگاه کنید)
دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید . (نیاز به ... می باشد برای بار اول)
antilife
من این بازیو روی گوشی های شاخ دوستام از جمله htc one , galaxy s4 , experia z , galaxy note2 . nexus7 نصب کردم ولی خداوکیلی هیچ کدومشون اندازه galaxy s4 نتونستن یه حس عالی رو بهم القا کنن....gs4 واقعا یه چیز دیگس....یه استثناس توی نوع خودش....شاهکاره....فقط حیف خیلی گرونه وگرنه حتما میخریدمش....از دست این دلار!!!!!!!!!!
E.R.L
Life Companion 😀
sina
Mersi.besyar kamel va daghigh.
E.R.L
خیلی ممنون از نظر لطفتون
alireza
عالی بود مرسی
بهنام
دیتاش از حالت رار خارج نمیشه
این پیغام رو میده
چرا؟
! C:\Users\Foroshgahe DVD\Downloads\Game\com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM.rar: CRC failed in the encrypted file com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM\main.1006.com.gameloft.android.ANMP.GloftA8HM.obb. Corrupt file or wrong password.
E.R.L
به بخش دانلود بازی مراجعه کنید و سوالتون رو اونجا مطرح کنید...
musasir
salam
chon file kamel download nashode shayad 100% por karde bashe vali motmaen bash ke naghese
mowafagh bashi aziz
dar zemn az IDM estefade kon age baz moshkel dashti bayad reinstall esh bokoni va age baz dorost nashod hatman bayad download manager t ro avaz koni
mohammad
داداش یه سوال روی mediapad 7 میگیره.نوکرتم جواب بده.
E.R.L
همونی که معماری پردازنش Cortex-A8 هست؟
بعید می دونم.
اینه؟ :
http://www.gsmarena.com/huawei_mediapad_7_lite-4882.php
دوستان این دستور از مدیریت هست: لطفا سوالات مربوط به اجرا شدن بازی رو در صفحه دانلود مطرح کنید.ممنون
naser
روی xperia mini اجرا میشه.....
سشضصثسص بثقلثیبل
خخخخخخخخخخ
a
نمره ۱۰ هم براش کمه فقط یکم گوشی داغ میکنه
ashkan021
تو huawei g600 بهم حال نداد . اصلا به گرد پای rr3 و nfs mw نمی رسه
ساسان
سلام رو lgp970 جرا میشه
alireza98
می خواستم بدونم رو htc one v اجرا میشه؟
E.R.L
بله مشکلی نداره از لحاظ سخت افزاری ،فقط خوهشا چیز هایی که توی صفحه دانلود گفته شده رو درست عمل کنید بهش.
راستی سروش گفته کامنت های مربوط به اجرا شدن بازی رو در صفحه دانلود مطرح کنید ،از این به بعد پاک میشه :دی
ممنون
p
با سلام و تشکر می خواستم بدونم روی xperia mini نصب میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون از سایت خوبتون
N.Assassin
سلام
مرسی بابت اخبار ب روز شما اما حیف این همه گرافیک که که واسه کمپانی audi به خرج داده
اما
رو S III هیچمشکلی نداشت
E.R.L
تقریبا هر نقدی که از بازی منتشر شده بود توش Audi R8 بود!توی عکسا :دی
N.Assassin
بله متاسفانه دیدم
در کل گرافیک نسبتا خوبی داره اما باید بیشتر رو bmw کار کنه تا audi
مرسی
alireza
salam migam ro gooshi xperia pro ejra mishe?
E.R.L
خیر.
STORM SHADOW
خیلی ممنون نقد خیلی کاملی بود;)
مجید
من این بازی را روی جی ال ایکس اسکای دو ال کور نصب می کنم ولی بازی اجرا میشه ولی صفحه موبایل سیاه میشه .
مهدی salar
من روی گلکسی s4 میخواستم اجرا کنم نشد.اما روی اکسپریا سولا اجرا شد
ali
میخواستم ببینم روی htc one s اجرا میشه لطفا راهنمایی کنید
E.R.L
مشکل سخت افزاری نداره.مراحل ذکر شده توی صفحه دانلود رو درست اجرا کنید!مشکلی در اجرا نباید پیش بیاد.
mojtaba
بعله داداش رو htc one sخیلی راحت و روان اجرا شد
one s خودش گوشی فوق العاده قدرتمندی هستش
من خودم دارمش
رضا
سلام تو رو خدا یکی بهم آموزش نصب بده من روی هاووی g600 نمیتونم بازی گیم دیتا دار نصب کنم،از جمله همین آسفالت.حالا روش خوب اجرا میشه یا نه.تو رو خدا کمک کنید
صلاح
از وقتی با این بازی آشنا شدم همیشه دوست داشتم بتونم یه بار درست حسابی تجربش کنم! افسوس که این گرافیک زیبا روی دیزایر اچ دی اجرا نمیشه! :دی
ممنون بابت نقد فوق العادت عرفان جان!
monster
روی نوت۲ اجرا نمیشه چرا
soheilds
مثل همیشه نقد هات عالیه!!!ممنون
محمد مهدی
ماشینا وقتی تصادف میکنن چرا داغون نمیشن.توی تصاویر که خراب میشن.راستی یه جا تو تنظیمات بازی هست که کیفیت بازی رو بالا میبره و ۴ گزینه داره.توی بازی روی very lowهست.من فقط تونستم ی گزینه کیفیت رو بالا ببرم.می خوام بکنمشhighولی نمیشه.میشه راهنمای کنید؟
E.R.L
گوشیتون؟
شهریار
سلام دوست عزیز،میشه بگید رو xperia mini اجرا میشه؟ دوباره میام چک میکنم لطفا جواب بدید
E.R.L
خیر.اگر هم بتونید اجرا کنید افت فریم شدید.
محمد مهدی
سامسونگ گلکسی تب ۱۰٫۱
E.R.L
به دلیل سخت افزاری امکان دسترسی به سایر گزینه ها وجود نداره احتمالا.
محمدمهدی
یعنی هیچ راه وجود نداره.خواهش میکنم یه چیزی بگید.میشه سخت افزار رو ارتقاء بدم؟
E.R.L
بعید می دونم.اگه این تبلت منظورتون هست،نباید هم از Tegra 2 انتظار اجرای این بازی رو داشت.حالا نمی تونید روی حالت high بازی کنید دیگه به نظر من منطقی هست.راه های غیر رسمی هست ولی با وجود دو هسته با معماری Cortex-A9 و فرکانس ۱ GHz خیلی نمیشه انتظار بالایی هم داشتوجتی اگه اورکلاک هم کنید.در کل وجود ۴ گزینه به خاطر پوشش دادن محصولات متوسط و رده بالایی و ... هست و همه ی محصولات نمی تونن روی high اجرا کنن.یه چیز طبیعی هست دیگه 😉
محمدمهدی
من فقط بخاطره این دانلود کردم چون ماشیناش داغون میشه.حالا اون راهای غیر رسمی چی هست؟شاید بشه یکاریش کرد. مثلا بدیم نماینده گیش درستش کنه
E.R.L
روت کردن ،سپس اورکلاک هست.ولی جواب گو نیست به نظر من.
goldfinch
سلام ...
ممنون از نقد زیباتون ...
می خواستم بدونم که روی گوشی XPERIA TX و یا تبلت Lenovo، Ideapad k1 اجرا میشه ؟
ممنون
E.R.L
tx بله.
Lenovo IdeaPad K1 یه محصول Tegra 2ـی هست،پپس نمیشه جزئیات بالا رو انتظار داشت.ولی رو این هم اجرا میشه.
خواهش می کنم.امید وارم مفید بوده باشه نقدم براتون. :دی
محمدمهدی
راهی ندارین که عمل کنه؟
E.R.L
خیر متاسفانه.