• اخبار جدید Sony Xperia E5 در روسیه؟

    sony-logo (1)

    پیشتر در همین ماه بود که ما شایعه مهمی که از طرف سونی بود را شنیدیم. این شایعات می گفت که سونی قرار است دو سال بعدی را روی خط Xperia X بگذارد و به احتمال زیاد دیگر سراغ خطوط دیگر نرود. این خطوط دیگر شامل سری های Z،C،M و E می شدند. ولی حالا گزارشی به دست ما رسیده است که می گوید ظاهرا سونی بیخیال خطوط دیگر خود نشده است و ممکن است خط E و به طور دقیق تر اسمارتفون Xperia E5 هنوز زنده باشد. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    ماه قبل بود که دو دستگاه معرفی نشده از سونی، اخبارشان به بیرون درز پیدا کرد. این دو دستگاه که کد های Sony F3216 و Sony F3311 وارد دنیای بیرون شدند و اطلاعات بیشتری در زمینه نام خود به ما ندادند. ظاهرا هر دو این دستگاه ها صفحه نمایش ۴٫۶ اینچی داشتند ولی کیفیت صفحه F3216 تمام HD بود. این دستگاه در زیر بدنه خود پردازنده Helio P10 را قرار داده بود که پردازنده ای ۸ هسته ای به شمار می رود و گرافیک آن نیز Mali-T860 است. دوربین پشت این دستگاه ۲۱ مگاپیکسلی است و در جلوی دستگاه دوربین فوق قوی ۱۶ مگاپیکسلی برای ویدئو چت و گرفتن سلفی قرار داده شده است.

    در طرف دیگر کد F3311 با مشخصات کمتری شایعات خود را شروع کرد. این دستگاه قرار است صفحه نمایشی با کیفیت HD داشته باشد که سایز آن نیز همانند دستگاه قبلی ۴٫۶ اینچ است. پردازنده مدیاتک ۶۷۳۵ وظیفه پردازش داده هارا در این دستگاه به عهده گرفته است. رم این دستگاه ۱٫۵ گیگابایت است و دوربین های پشت و جلوی این دستگاه به ترتیب ۱۶ و ۵ مگاپیکسل هستند.

    ما این دو مدل را به شما یادآوری کردیم چرا که به نظر می رسد یکی ازین دو مدل حالا در روسیه دیده شده است. به نقل از اطلاعات درز کرده به بیرون اسمارتفونی که با کد رمز F3311 وارد دنیا شده بود همان Xperia E5 است که به نظر می رسد شایعات مربوط به زنده نگه داشته شدن خط E درست باشد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.