• ZTE Grand Max 2 با صفحه نمایش ۶ اینچی و قیمت ۱۹۹$ آماده فروش

    11

    امروز بود که شرکت مخابراتی کریکت دستگاه ZTE Grand Max 2 را تنها با قیمت ۱۹۹ دلار آماده فروش کرد و آن را در سایت خود با قرار داد های خاص قرار داد. ادامه خبر را در اندرویدکده از دست ندهید.

    این فبلت ۶ اینچی صفحه نمایشی با کیفیت FHD را برای خریداران تدارک دیده است. در زیر بدنه این دستگاه پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تدارک دیده شده است.
    دوربین پشت این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است و در جلوی دستگاه دوربینی ۲ مگاپیکسلی برای ویدئو چت و گرفتن سلفی تدارک دیده شده است. یکی از نقاط قوت این دستگاه را اندروید ۶ این دستگاه می توان شمرد که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است. در دوره ای که اکثر گوشی ها دیگر به حافظه SD اعتقادی ندارند این دستگاه اجازه وارد کردن SD کارت را تا ۶۴ گیگابایت به خریدار می دهد که خود نقطه قوتی برای دستگاه به شمار می رود. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری نیز در این دستگاه وظیفه انرژی رسانی را برعهده گرفته است و با فناوری Quick Charge 2 که روی آن قرار دارد ۰% تا ۵۰% شارژ این دستگاه تنها در ۳۰ دقیقه صورت می گیرد.

    این شرکت مخابراتی برای این گوشی متعلقاتی را نیز ارائه می دهد که قابل ذکر هستند. یک محافظ صفحه نامرئی که قیمتی معادل ۱۵$ دارد به همراه کیف مخصوص گوشی که آن هم به طور جداگانه قابل خریداری است و قیمتی در حدود ۳۰ دلار دارد. یک گارد مخصوص نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده که آن هم قیمتی برابر ۲۰ دلار دارد.

    (۰)(۰)

مطالب مرتبط

  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.