• گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ رونمایی شد

    id509046_1-copy

    اگر شما نیز یکی از طرفداران کمپانی موتورولا هستید که منتظر معرفی محصول جدید این کمپانی است، خبر خوشی برای شما داریم. این کمپانی ساعاتی پیش از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ به صورت رسمی رونمایی کرد. همچنین، به همراه گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴، از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس نیز رونمایی شد. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    کمپانی موتورولا در کشور هند، یک کنفرانس خبری برگزار کرد. آن ها در جریان این مراسم، از محصولات جدید خود رونمایی کردند. آن ها همچنین عرضه گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ را به صورت رسمی تایید کردند. کمپانی موتورولا هم اکنون یکی از زیرمجموعه های کمپانی لنوو می باشد؛ آن ها محصولات خود را تحت برند این کمپانی تولید و راهی بازار می کنند. اما با این وجود، باز هم اصالت این محصولات حفظ شده است و گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ کاملا موتورلاتی است، نه لنوویی!

    بدنه گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ تمام فلزی می باشد. ضخامت آن ۷٫۹ میلی متر عنوان شده است. در پشت آن، یک بافت بسیار شفاف دیده می شود. لبه های آن خمیده می باشند و همین باعث شده است تا گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ را یک محصول کاملا مدرن بدانیم که به کاملا به مدل های پیشین عرضه شده توسط موتورولا وفادار مانده است.

    مدل گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس دارای اسکنر اثر انگشت خواهد بود. اما مدل معمولی فاقد آن می باشد. با توجه به اینکه هم اکنون اسکنر اثر انگشت یکی از ارکان جدا ناپذیر اسمارت فون های امروزی است، می توانیم بزرگ ترین نقطه ضعف گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ را همین موضوع بدانیم.

    صفحه نمایش گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴، ۵٫۵ اینچی خواهد بود. رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ می باشد. در هر اینچ، ۴۰۱ پیکسل جای گرفته است. صفحه نمایش این گوشی از جنس شیشه گوریلا گلس ۳ است.

    پردازنده گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ هشت هسته ای با چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ است که دارای قدرت پردازش ۱٫۵ گیگاهرتزی ایتس. پردازنده گرافیکی این محصول نیز آدرنون ۴۰۵ است که در بسیاری از اسمارت فون های موجود در بازار استفاده شده است و انتخاب مناسبی می باشد. حافظه رم گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ نیز ۲ گیگابایتی است. تمامی این مشخصات، مربوط به هر دو مدل این گوشی می باشد.

    دوربین اصلی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴، ۱۳ مگاپیکسل است. این دوربین، دارای دو فلش ال ای دی می باشد که باعث می شود تا رنگ های تصاویر ثبت شده توسط آن بسیار متعادل شوند. دوربین جلوی محصول جدید موتورولا ۵ مگاپیکسلی می باشد. شما می تواند به وسیله آن تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی ثبت کنید. به وسیله این دوربین، تصاویر سلفی که حتی افراد بسیاری نیز در آن باشند، باز هم دارای کیفیت های بسیاری خواهند بود.

    گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. شما می توانید آن را به وسیله قابلیت شارژ سریع توربو شارژ، شارژ کنید. با این قابلیت، تنها ۱۵ دقیقه وقت شما برای شارژ کردن تمام باتری گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ صرف خواهد شد. سازندگان می گویند که تنها یک بار شارژ در ۱۵ دقیقه، می تواند تا ۶ ساعت مورد استفاده قرار گیرد.

    سیستم عامل گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید است. در زمان خرید، بر روی این گوشی سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلو نصب شده است. این گوشی با رابط کاربری پیور موتو عرضه خواهد شد. شما می توانید به وسیله گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ به شبکه های ۴ جی ال تی ای و ۳ جی نیز متصل شوید. همچنین می توانید از دو سیم کارت همزمان نیز استفاده کنید. قابلیت تماس صوتی اینترنتی نیز از دیگر قابلیت های ارتباطی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ هستند.

    یک ماه دیگر، شما می توانید گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ را خریداری کنید. در واقع، عرضه جهانی این اسمارت فون حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد. هنوز قیمت این گوشی هوشمند در زمان عرضه توسط کمپانی موتورولا اعلام نشده است. زمان عرضه دقیق آن نیز به همین صورت. اما انتظار می رود که به زودی سازندگان این کار را انجام داده و دوست داران گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ برای خرید محصول جدید خود، مطلع کنند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.