• اطلاعاتی از پرچم دار جدید کوبوت منتشر شده است

    samsung-galaxy-s6-mini-copy

    کمپانی های چینی زیادی طی سال های اخیر پا به عرصه رقابت گذاشته اند که بسیاری از آن ها خود را به عنوان یک برند موفق نشان داده اند و بسیاری هنوز برای شناخته شدن راه درازی دارند. از برندهای موفق می توانیم به شیائومی اشاره کنیم. اما از برندهایی که هنوز در اول راه قرار دارند، کوبوت، بهترین گزینه است. شاید بسیاری از شما با این کمپانی آَشنا نباشید، اما با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه شوید تا شما را بیشتر با آن ها و محصول جدیدشان، کوبوت اس ۹ آشنا کنیم. آخرین محصول آن ها که راهی بازار شده بود، کوبوت ایکس ۱۶ نام داشت.

    محصولاتی که تاکنون از کوبوت دیده ایم، کیفیت قابل قبولی داشتند. آخرین آن ها نیز کوبوت ایکس ۱۶ بود که در کنار طراحی بسیار خوب، قیمت آن نیز بسیار مناسب بود که همین باعث شده بود تا با موفقیت هایی نیز مواجه شود. دستگاهی که از جنس فلز و شیشه بود و یک محصول جوان پسند شناخته می شد. اما پس از عرضه این اسمارت فون، دیگر اخبار زیادی از آن ها منتشر نشد. اما بار دیگر آن ها به صدر اخبار بازگشتند. اکنون، یک وبسایت روسی که helpix نام دارد، جزییاتی از محصول جدید این کمپانی منتشر کرده است و عنوان نموده این دستگاه کوبوت اس ۹ نام دارد و از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار خواهد بود.

    این گزارش همچنین در ادامه می افزاید که کوبوت اس ۹ قرار است تا به عنوان پرچم دار این کمپانی چینی شناخته شود. اندازه صفحه نمایش آن ۵٫۵ اینچی خواهد بود. وظیفه ساخت آن را کمپانی شارپ برعهده دارد. البته در حال حاضر ما هنوز نمی دانیم که رزولوشن آن چه قدر خواهد بود؛ اما انتظار می رود که به زودی مشخص شود.

    همچنین در ادامه این گزارش آمده است که دوربین این گوشی هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. دارای فلش ال ای دی می باشد و که دوگانه و در پشت این دستگاه خواهد بود. دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی عنوان شده است. ظرفیت باتری آن ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت است که قابل جداسازی نیست. همچنین می توانید آن را به وسیله فناوری شارژ سریع کمپانی کوالکام نیز شارژ کنید.
    گفته می شود که این اسمارت فون توانایی اتصال به ۴ جی ال تی ای را نیز داراست. طول محصول جدید کوبوت ۱۴۹ میلی متر است، عرض آن ۷۰ میلی متر و ضخامت آن نیز ۶٫۵ میلی متر عنوان شده است.

    همچنین در ادامه این گزارش آمده است که این دستگاه دارای بدنه فلزی می باشد. در تصویری که در بالا مشاهده می کنید، به نظر می رسد که این گوشی هوشمند طراحی بسیار زیبایی داراست. جالب اینجاست که در زیر نمایشگر آن یک دکمه بسیار عجیب و غریب به چشم می خورد؛ البته لازم به ذکر است که ممکن است این دکمه فیزیکی نباشد و تنها یک دکمه خازنی بوده باشد. البته همچنین این احتمال نیز رد نمی شود که کمپانی سازنده آن را به عنوان اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند که پرچم دار کوبوت است، در نظر گرفته باشد.

    اما جالب اینجاست که در این دستگاه، ما دکمه پاور و قفل فیزیکی را مشاهده نمی کنیم که در نوع خود جالب است. در سمت راست کناره این دستگاه، کلید تنظیم صدای آن قرار گرفته است. اما همان گونه که گفته شد، در هیچ جای این گوشی، خبری از دکمه پاور نیست. البته این احتمال نیز وجود دارد که دکمه پاور توسط کمپانی سازنده در زیر صفحه نمایش جای گذاری شده باشد که هنوز ما آن را نمی دانیم و سازندگان نیز آن را تایید نکرده اند.

    در صورتی که جزییات تازه ای منتشر شود، ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.