• شیائومی ردمی نوت ۴ با چیپست های متفاوت عرضه می شود

    redminote3_big_1-620x328

    کمپانی شیائومی توانسته است که در مدت نسبتا کوتاهی برای خود محبوبیت بسیاری را دست و پا کند. آن ها با عرضه اسمارت فون های سطح بالا و میان رده، تمامی افراد را برای خرید محصولات خود ترغیب کرده اند. اکنون، به نظر می رسد که آن ها قصد دارند تا یکی از محصولات میان رده خود را در دو مدل مختلف عرضه کنند. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    شیائومی ردمی نوت ۴، همان اسمارت فون میان رده این کمپانی چینی می باشد. نسخه قبلی این سری به ما نشان داد که با وجود میان رده بودن این گوشی، از کیفیت بالایی برخوردار است و می توانیم آن را میان رده رو به بالا بنامیم. در حال حاضر البته ما هنوز آگاه نیستیم که این اسمارت فون چه زمانی معرفی خواهد شد و یا چه زمانی راهی بازار می شود.

    پس از کمپانی هواوی که در سطح جهان و حتی در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است، شیائومی بزرگ ترین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند در چین است. البته این نکته را هم باید گفت که با وجود رقابت دو کمپانی در سطح چین، شیائومی در سطح جهانی در مقابل هواوی حرفی برای گفتن ندارد و با اختلاف بسیار از آن ها عقب است.

    اما شیائومی در چین محبوبیت بسیاری دارد و همین باعث می شود تا آن ها با عرضه محصولات مختلف، هر روز در حال پیشرفت باشند. آخرین اسمارت فونی که این کمپانی راهی بازار کرد، شیائومی می مکس بود که توانست محبوبیت بسیاری را به دست بیاورد. تا جایی که تنها در یک روز، ۱۰ میلیون نفر برای پیش خرید آن ثبت نام کردند که رکورد تاریخ چین نیز می باشد.

    یکی دیگر از اسمارت فون های شیائومی در سال جاری نیز شیائومی ردمی نوت ۳ بود که یک گوشی هوشمند میان رده است. سال گذشته نیز آن ها محصول شیائومی ردمی نوت ۲ را راهی بازار چین کردند. تمامی این اطلاعات به ما نشان می دهند که شایعات پیرامون نسل جدید ردمی نوت به زودی به حقیقت تبدیل خواهند شد و شیائومی ردمی نوت ۴ از راه خواهد رسید. در حال حاضر، هنوز این اسمارت فون رسما تایید نشده است، اما با توجه به شایعات، به احتمال بسیار به زودی کمپانی شیائومی این کار را انجام خواهد داد.

    اکنون شایعات جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این کمپانی چینی در نظر دارد تا محصول خود را در دو مدل مختلف عرضه کند. در واقع، شیائومی ردمی نوت ۴ با چیپست های متفاوت روانه بازار خواهد شد.

    همانگونه که گفته شد، شیائومی ردمی نوت ۴ با دو پردازنده مختلف عرضه می شود. مدل اول دارای چیپست هلیو ایکس ۲۰ خواهد بود. این گوشی پردازنده ۱۰ هسته ای ۶۴ بیتی خواهد داشت.
    مدل دیگر آن نیز دارای چیپست هلیو پی ۱۰ خواهد بود. این پردازنده هشته هسته ای ۶۴ بیتی خواهد بود.

    ما در حال حاضر از جزییات احتمالی و سخت افزار شیائومی ردمی نوت ۴ اطلاعات زیادی در دست نداریم. اما در ادامه همین گزارش ذکر شده است که دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و دارای دو لنز در عقب آن می باشد. صفحه نمایش آن نیز ۵٫۵ اینچی عنوان شده است.

    به هر حال، ما هنوز خبری از تاریخ عرضه و تاریخ رونمایی شیائومی ردمی نوت ۴ در دست نداریم. اما این گوشی به احتمال زیاد، طی ماه های آینده رسمی خواهد شد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.