• ۸ میلیون نفر برای شیائومی می مکس ثبت نام کردند

    mi-max_01-620x328

    همان گونه که می دانید و ما هم پیش تر به آن اشاره کرده ایم، کمپانی شیائومی توانسته است تا در کشور چین به یک برند محبوب اسمارت فون تبدیل شود. همین باعث شده است تا محصولات آن ها با فروش بسیار خوبی مواجه شوند. اکنون، با گذشت چند روز از شروع پیش خرید گوشی هوشمند شیائومی می مکس، این اسمارت فون که فردا در بازار در دسترس قرار خواهد گرفت، با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است. جزییات بیشتر را در ادامه و در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    تا کنون، بیش از ۸ میلیون نفر برای خرید اسمارت فون جدید شیائومی ثبت نام کرده اند. این رقم فوق العاده نشان از محبوبیت بسیار زیاد این کمپانی در میان مردم کشور چین دارد. شیائومی که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است، اینک به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده است. آن ها نه تنها در کشور چین دومین برند محبوب هستند، بلکه در کشور هند نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای همین، در زمان عضه بسیاری از محصولات شیائومی، ما شاهد درخواست های بسیار زیاد برای آن ها هستیم. از دیگر مثال های محبوبیت بسیار شیائومی در بازار چین، می توانیم به گوشی هوشمند شیائومی می ۵ اشاره کنیم که در روزهای اول عرضه با استقبال بسیاری رو به رو شدند.

    اکنون، با توجه به اینکه فردا فروش شیائومی می مکس رسما آغاز خواهد شد، آمار درخواست های برای آن منتشر شده است. تا کنون نام بیش از ۸ میلیون نفر در لیست افرادی که مشتاق خرید شیائومی می مکس هستند، دیده می شود. البته باید گفت که این در خواست ها فقط طی یک روز به انجام رسیده است که بسیار رقم فوق العاده ای است. شیائومی می مکس از روز ۱۷ ماه می برابر با ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در بازار چین در دسترس خواهد بود.

    حالا که تاکنون بیش از ۸ میلیون نفر برای خرید این اسمارت فون ثبت نام کرده اند، به نظر می رسد که شیائومی فردا ۸ میلیون گوشی هوشمند را به دست خریداران برساند، اما این گونه نیست و این فبلت به این زودی ها بعید است به دست صاحبانشان برسند. زیرا کمپانی چینی اعلام کرد که تنها ۱۰۰ هزار دستگاه برای فروش در روز اول در نظر گرفته شده است که تفاوت بسیار زیادی با درخواست ها دارند. این ۱۰۰ هزار دستگاه متعلق به مدلی هستند که دارای چیپست اسنپدراگون ۶۵۰ بوده و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. با این حساب، ۷٫۹ میلیون نفر باید برای دریافت اسمارت فون خریداری شده خود باید صبر کنند.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.