• اپل در سال ۲۰۱۷ تغییرات زیادی را در آیفون ۸ اعمال خواهد کرد

    poster_large_2x

    این گونه که به نظر می رسد، اپل برای سال ۲۰۱۷ خود برنامه های بسیاری در سر دارد. زیرا انتظار می رود تا یک محصول بسیار شگفت آور و با تغییرات بسیار زیاد وارد بازار کنند. این عقیده بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان باتجربه دنیای گجت های هوشمند است. اکنون، یک سخنرانی ضبط شده مربوط به یکی از تحلیل گران کمپانی اپل با نام مینگ چی کو منتشر شده است که درباره اپل آیفون ۷ صحبت می کند. او در این ویدیو، از این می گوید که این اسمارت فون باعث نخواهد شد تا انقلابی در این صنعت روی دهد و در کل تغییر زیادی با نسخه قبلی ندارد، بنابر این، به احتمال بسیار آن ها قصد نخواهند داشت تا اپل آیفون ۷ اس را راهی بازر کنند و مستقیم برای ساخت اپل آیفون ۸ در سال ۲۰۱۷ اقدام خواهند کرد. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    این گونه که به نظر می رسد و بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده از اپل آیفون ۷؛ بعید است تا تغییرات بسیاری نسبت به نسل قبلی آیفون ها در این گوشی هوشمند اعمال شود. پس، برای این تغییرات احتمالا تا سال ۲۰۱۷ باید صبر کنیم. شایعاتی منتشر شده است که کمپانی اپل در نظر دارد تا در مدل سال ۲۰۱۷ این اسمارت فون، کل پنل جلوی آن را به صفحه نمایش تاچ آی‌دی مجهز کند. همچنین دوربین ها و اسپیکرهای آن نیز در داخل این صفحه نمایش جای داده خواهند شد.

    مدتی پیش ما شاهد این بودیم که تصاویر تازه ای از اپل آیفون ۷ منتشر شده بود و طراحی کلی این دستگاه جدید اپل را به نمایش می گذاشت. در آن تصاویر، کاملا مشخص بود که اپل تغییرات زیادی ار در محصول جدیدش اعمال نکرده است و این اسمارت فون تفاوت زیادی با اپل آیفون ۶ اس نخواهد داشت. با این حساب، باید برای تغییرات بسیار در پرچم داران اپل، باید یک سال دیگر، تا سال ۲۰۱۷ صبر کنیم. درحالی که احتمالات می گویند که اپل آیفون ۷ بسیار به اپل آیفون ۶ اس نزدیک است و تنها خطوط آنتن در پشت آن برداشته شده اند و تغییر دیگری دیده نمی شود.
    در کنار تمامی مسائلی که تا کنون به آن ها اشاره کرده ایم، ممکن است اپل آیفون ۷ با صفحه نمایشی با اندازه ۵٫۸ اینچی روانه بازار شود. همچنین گفته می شود که در جلوی آن دارای شیشه منحنی شکل خواهد بود.

    با این حساب و بنا به صحبت های مینگ چی کو، تحلیل گر نزدیک به کمپانی اپل، این کمپانی قصد دارد تا در سال ۲۰۱۷ همه را شوکه کند و یک محصول انقلابی روانه بازار کند. پس، باید تا آن زمان برای عرضه آن صبر کنیم. البته به احتمال بسیار اپل نمی تواند امسال با آیفون ۷ در بازارهای مختلف در سطح دنیا حکومت کند و فرصت خوبی به سایر شرکت ها برای خود نمایی داده است. هر چند، شیر همیشه شیر است، حتی اگر پیر باشد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.