• نسخه ۳۲ گیگابایت سونی اکسپریا ایکس ۲۰ گیگابایت فضای داخلی در دسترس شما قرار می دهد

    sony-xperia-x-8-w782-620x328

    این گونه که به نظر می رسد قرار نیست تا در محصولات جدید سونی، شاهد این باشیم تا فضای ذخیره سازی داخلی به حد استاندارد بازار در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. زیرا آن ها در توضحیات محصولات جدید خود اعلام کردند که گوشی های سونی اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس ۱۲ گیگابایت از فضای ۳۲ گیگابایتی خود را در اختیار سیستم عامل این گوشی قرار خواهند داد. بدین ترتیب خریداران به ۲۰ گیگابایت از فضای ذخیره سازی این گوشی های هوشمند دسترسی خواهند داشت. گفتنی است که در بیشتر محصولات موجود در بازار، ۲۴ گیگابایت در اختیار مصرف کنندگان می باشد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    ما شاهد این بودیم که کمپانی سونی، همزمان با سامسونگ و ال جی از پرچم داران جدید خود رونمایی کرد. درحالی که سامسونگ گلکسی اس ۷ را معرفی کرد و ال جی، جی ۵ را، سونی اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس را معرفی کرد. ولی هنوز خبری از عرضه محصولات جدید سونی به بازار نیست.

    البته تا پایان ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی محصولات سونی روانه بازار خواهند شد، تاریخی خود برای آن ها تعیین کرده بودند. اما اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید با عرضه اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس این محصولات را تهیه کنید، باید به شما بگوییم که حافظه داخلی در دسترس آن ها، از آن چه که فکر می کنید، کم تر خواهد بود.
    سونی اعلام کرده است که قرار است تا در گوشی های هوشمند جدید و پرچم دار این کمپانی، ۱۲ گیگابایت (در نسخه ۳۲ گیگابایتی) از فضای ذخیره سازی داخلی را در اختیار فایل های سیستم عامل این اسمارت فون قرار خواهد داد. بنابر این کاربران تنها به ۲۰ گیگابایت فضای داخلی را صرف ذخیره سازی عکس ها، فایل ها و بازی های خود خواهند کرد. موضوعی که شاید شما به عنوان یک خریدار، نیاز داشته باشید تا آن را بدانید. همچنین اگر شما قصد دارید تا از محصولات قدیمی تر سونی به مانند اکسپریا زد ۵ کامپکت راهی راهی نسل جدید اسمارت فون های سونی شوید، این نکته را نظر داشته باشید که این گوشی ها ۷ گیگابایت (در اکسپریا زد ۵ کامپکت ۲۷ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار می گیرد) کم تر به شما ارائه خواهند داد.
    البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که پر کردن این فضای ذخیره سازی اختصاص داده شده به سیستم عامل را به راحتی می توانید با یک کارت حافظه خارجی میکرو اس دی رفع نمایید.
    اما اگر ما قصد داشته باشیم تا میانگین فضای ذخیره سازی در دسترس گوشی های ۳۲ گیگابایتی موجود در بازار را بررسی کنیم، در می یابیم که سونی پایین تر از حد معمول عمل کرده است. زیرا معمولا این اسمارت فون ها فضای ۲۴ یا ۲۵ گیگابایتی را در اختیار خریداران قرار می دهند. نسخه ۳۲ گیگابایتی اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس ۲۰ گیگابایت را در اختیار شما قرار خواهند داد که پایین تر از حد استاندارد است. البته لازم به ذکر است که این اسمارت فون ها قابلیت پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو اس دی را دارند. هرچند فضای ذخیره سازی داخلی را نمی توان با کارت حافظه خارجی مقایسه کرد. همچنین، نسخه ۱۶ گیگابایتی گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس ای نیز ۱۱ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.