• سری اکسپریا ایکس در دو سال آینده پرچم دار سونی خواهد بود

    sony-xperia-x-8-w782-620x328

    گزارش های جدیدی درباره محصولات سونی منتشر شده است. یکی از خبرگزاری های چینی عنوان کرده است که کمپانی سونی قصد دارد تا در آینده نیز تمرکز خود را بر روی سری سونی اکسپریا ایکس بگذارد و عرضه محصولات اکسپریا سی و اکسپریا ام را متوقف کند. همچنین این خبرگزاری چینی در ادامه این گزارش درج کرده است که سونی در نظر دارد تا محصولات سری اکسپریا ایکس در دو سال آینده نیز به عنوان پرچم دار این کمپانی خودنمایی کنند. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    سونی طی چند سالی که به عرضه اسمارت فون ها روی آورده است، به سادگی موفق به کسب چنین محبوبیتی نشده است و با طی کردن یک مسیر پر پیچ و خم توانسته تا به محبوبیت نسبی میان کاربران خود دست یابد. همچنین سری گوشی های اکسپریا نیز در چند سال گذشته در سطح جهانی نیز با استقبال عمومی خوبی همراه بوده اند. هرچند در کشورهای محدودی نظیر ایالات متحده عرضه این اسمارت فون ها محدود بود. اما این گونه که به نظر می رسد، سونی قصد ایجاد تحول دارد. زیرا آن ها تا پیش از این سری اکسپریا زد را به عنوان پرچم دار خود معرفی می کردند، اما حالا قرار است تا سری سونی اکسپریا ایکس جای آن ها را پر کند. البته باید دید این اتفاق با اقبال عمومی مواجه خواهد شد، یا خیر.
    در کنگره جهانی موبایل در سال جاری، ما شاهد این بودیم که کمپانی سونی از سری محصولات سری اکسپریا ایکس رونمایی کرد. این سری شامل سه مدل مختلف بود. مدل هایی که سونی اکسپریا ایکس، سونی اکسپریا ایکس ای و سونی اکسپریا پرفورمنس نام دارند. البته سونی می گوید که قرار نیز تا سری اکسپریا ایکس، مشخصا جایگزین سری اکسپریا زد شود. اما این گونه که به نظر می رسد، این اتفاق خواهد افتاد. زیرا آن ها در پی این هستند تا این محصولات را به عنوان پرچم دار خود در دو سال آینده معرفی کنند و حتی با عرضه محصولات جدید سری اکسپریا زد، باز هم این سری اکسپریا ایکس خواهد بود که به عنوان پرچم دار این کمپانی شناخته خواهد شد. در واقع، بر اساس گزارش جدیدی که یکی از نشریات چینی منتشر کرده است، قرار است تا این سری تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی نقش پرچم دار سونی را داشته باشند.

    البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که هنوز بسیاری از کاربران و مشتریان سونی، این نکته را باور ندارند که گوشی های سری اکسپریا ایکس، نسبت به تمامی مدل ها و اسمارت فون هایی که سونی عرضه کرده است، برتری های بسیاری دارند. همچنین سونی در نظر دارد تا با عرضه احتمالی مدل های جدیدی از سری های اکسپریا سی و اکسپریا ام، خلع نبود سری زد را جبران کند. به نوعی جایگزین آن ها باشد.
    همچنین گفته می شود سونی قصد دارد تا محصولات خود نظیر اسمارت فون ها و سرویس های ابری را به محدوده سری ایکس بیاورد.
    البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اینکه سونی می خواهد تمامی و یا حداقل بیشتر محصولاتش را زیر برند ایکس بیاورد، یک حرکت تبلیغاتی است و آن را می توانیم سومین مرحله از برنامه های بلند مدت سونی از سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ بدانیم. آن ها در بین سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ قصد داشتند تا با عرضه محصولات هوشمند خود را به عنوان یک برند اسمارت فون مطرح کنند و پس از آن، در مرحله دوم و در سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ بهترین محصولات خود را راهی بازار کردند و بدین ترتیب یکی از دوره های اوج تاریخ سونی را رقم زدند. اکنون، زمان این رسیده تا این دوره اوج به دوره قدرت نمایی سونی تبدیل شود. زیرا آن ها می خواهند با سری ایکس، تا سال ۲۰۱۸ به محبوب ترین برند اسمارت فون در دنیا تبدیل شوند.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.