• سامسونگ سال بعد ۵ پرچم دار خواهد داشت

    samsung

    این گونه که به نظر می رسد، کمپانی سامسونگ قصد دارد تا سنت شکنی کند. زیرا قبل از اینکه پرچم داران جدید این کمپانی راهی بازار شوند، اخباری منتشر شده است که نشان می دهد پرچم داران این کمپانی در سال آینده بیش از هر ساله خواهند بود. برای جزییات بیشتر در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه ما باشید.

    قرار است تا در ماه های آینده، شاهد این موضوع باشیم که سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۶ رونمایی خواهد کرد. گوشی که احتمال می رود در مدل های مختلف راهی بازار شود. اما ما امروز قصد نداریم تا به این اسمارت فون مورد انتظار بپردازیم. زیرا اخبار تازه ای منتشر شده است. بر این اساس، گفته می شود پرچم داران سامسونگ در سال ۲۰۱۷، پنج تا باشند.
    زمان عرضه اولین گوشی هوشمند، این فناوری به نوعی شگفتانه ای به حساب آورده می شد. اما با گذشت چندین سال از عرضه اسمارت فون، رفته رفته شاهد عادی شدن آن ها شده ایم و نوآوری کمپانی های بزرگ نیز سال به سال کاهش یافت. اگر شرکت هایی نظیر سامسونگ و اپل بخواهند به همین منوال پیش بروند، بدون شک نه تنها محبوبیت خود را از دست خواهند داد، بلکه کاربران آن ها پول خود را در هر سال صرف خرید پرچم دار جدیدشان نخواهند کرد. برای همین کمپانی های سازنده باید نو آوری را به محصولات خود وارد کنند.
    به نظر می رسد سامسونگ پیشرو در این زمینه باشد. اخباری منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ در پی ساختن اسمارت فون های متفاوتی است. گوشی های هوشمندی تاشو، سرامیکی و یا شیشه ای. اتفاقی که می تواند باز هم خلاقیت را به بازار اسمارت فون ها بازگرداند.

    اولین پرچم دار سال ۲۰۱۷ کمپانی سامسونگ، گلکسی اس ۸ خواهد بود. این گوشی هوشمند، یک مدل خمیده نیز خواهد داشت که به عنوان دومین پرچم دار سامسونگ شناخته می شود. سومین؛ سامسونگ گلکسی نوت ۷ خواهد بود. چهارمین آن ها سامسونگ گلکسی نوت ۷ خمیده است. آخرین آن ها نیز گلکسی ایکس می باشد که این گوشی در همین یک مدل عرضه می شود.
    قرار است تا صفحه نمایش گلکسی نوت ۷، گلکسی نوت ۷ خمیده، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ دارای رزولوشن ۲٫۵ کی باشد. همچنین آن ها دارای پنل سوپر آمو ال ای دی نیز خواهند بود و از فناوری تنظیم پیکسل RBG نیز بهره خواهند برد. اما سامسونگ گلکسی ایکس با سایر این گوشی ها متفاوت خواهد بود.
    این گونه که به نظر می رسد، سامسونگ گلکسی ایکس به اولین گوشی سامسونگ تبدیل خواهد شد که همزمان دارای صفحه نمایش ۴کی می باشد و دارای صفحه نمایش تاشو خواهد بود. همچنین این گوشی دارای قابلیت تنظیم رنگ دایموند پن تایل نیز هست. حدود یک سال پیش، ما شاهد این بودیم که اخباری منتشر شد که نشان می داد سامسونگ در حال کار پروژه ای تحت عنوان Valley است و اولین اسمارت فون تاشوی آن در سال ۲۰۱۷ منتشر خواد شد.
    به گفته بسیاری از تحلیل گران و کارشناسان، این اسمارت فون قابلیت این را خواهد داشت که به راحتی و به مانن یک کیف پول تا شود. همچنین گفته می شود متخصصان کمپانی سامسونگ تا به حال پتنت های مختلفی را برای پروژه Valley طراحی کرده اند که در ساخت این اسمارت فون به کار خواهند رفت. با این حساب، باید منتظر این باشیم که در روزهای آینده اطلاعات بسیار زیادی در این باره منتشر شود.

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.