• پرچم دار جدید میزو صفحه نمایشی منحنی خواهد داشت

    Meizu-new-phone

    همیشه کمپانی ها پس از گذشت چند ماه از عرضه جدیدترین پرچم دار خود، کار ساخت نسل جدید آن ها را آغاز خواهند کرد. اما به نظر می رسد این مساله در مورد کمپانی میزو صدق نمی کند. زیرا اخباری منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی میزو کار بر روی پرچم دار جدید خود را آغاز کرد. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    یک ماه از زمانی آخرین پرچم دار کمپانی میزو راهی بازار شد، می گذرد. گوشی که با نام میزو پرو ۶ شناخته می شود. همچنین، سال قبل نیز شاهد این بودیم که آن ها اسمارت فون سطح بالایی نظیر میزو پرو ۵ را معرفی کردند. اما حالا مشخصات پرچم دار نسل جدید آن ها منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی دارای صفحه نمایشی منحنی خواهد بود و از چیپست آکسینوس ۸۸۹۰ بهره خواهد برد.
    آخرین پرچم دار کمپانی میزو، یعنی میزو پرو ۶، دارای چیپست هلیو ایکس ۲۵ بود. استفاده ای که چندان بد به نظر نمی آید. اما اگر آن را با چیپست هایی نظیر اسنپدراگون ۸۲۰ و آکسینوس ۸۸۹۰ مقاسیه کنیم، چندان انتخاب خوبی نیست. اکنون به نظر می رسد این کمپانی تصمیم خود را عوض کرده است و در پی این است که از چیپست اکسینوس ۸۸۹۰ در پرچم دار جدید خود استفاده کند. اتفاقی که برای اولین بار نیست برای این شرکت رخ می دهد.
    اما استفاده از چیپست اکسینوس ۸۸۹۰ تنها تغییری نیست که قرار است تا در نسل جدید اسمارت فون های میزو اعمال شود. آن ها قصد دارند تا در گوشی خود از صفحه نمایش منحنی کمپانی سامسونگ استفاده کنند که گفته می شود خود سامسونگ نیز گوشی های این چنین راهی بازار خواهد کرد. در حال حاضر هیچ منبع معتبری برای تایید این خبر وجود ندارد. تنها نشریات آنلاین هستند که شایعات را دامن زده اند.
    همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که اسمارت فونی که دارای این چنین چیپستی باشد و صفحه نمایشی منحنی داشته باشد، احتمالا با قیمت بالایی راهی بازار خواهد شد. ضمن اینکه در کنار شایعات پیرامون چیپست این دستگاه، قیمت آن نیز منتشر شده است که البته به نظر با مشخصات آن همخوانی دارد. گفته می شود ساخته جدید میزو با بهای ۴۶۰ دلار راهی بازار خواهد شد. البته این قیمت حدودی این دستگاه است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که یک گوشی با این سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش منحنی، قیمتی تنها ۴۶۰ دلاری داشته باشد، قطعا با استقبال خوبی نیز روبه رو خواهد شد.

    بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است و همچنین بر اساس منابع در کمپانی میزو، این اسمارت فون با صفحه نمایش منحنی، در شش ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی خواهد شد. البته هنوز ما نمی دانیم نام آن چه خواهد بود. اما با توجه به اینکه صفحه نمایشی منحنی دارد، استفاده از نام Edge یا اج به نظر منطقی می رسد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.