• در گوشی جدید یو ام آی، از صفحه نمایش خورشیدی استفاده می شود

    umi-super-1-1

    این گونه که به نظر می رسد، ما شاهد معرفی گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ به زودی خواهیم بود. زیرا کمپانی سازنده آن، یعنی زد تی ای دعوت نامه هایی را برای شرکت در مراسم رونمایی از آن ارسال کرده است. این اسمارت فون پرچم دار آینده کمپانی چینی زد تی ای خواهد بود. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    این اسمارت فون، یک گوشی سطح بالا است که با توجه به اینکه پرچم دار این کمپانی است، چندان سوپرایز کننده نیست. صفحه نمایش آن ۵٫۵ اینچی می باشد و رزولوشن آن ۲ کی خواهد بود. چیپست گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ عنوان شده است. حافظه رم آن ۴ گیگابایتی خواهد بود. تاریخ رونمایی آن نیز مشخص شد. ششم خرداد!
    تا به امروز، برای ما مشخص شده بود که پرچم دار جدید کمپانی زد تی ای، بدون شک از سری زد تی ای آکسون خواهد بود. زیرا نسل قبلی آن ها، گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ نام داشت. همچنین شاهد این بودیم که مدیرعامل این کمپانی نیز اطلاعاتی را درباره این محصول (گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷) منتشر کرده بود. آن ها در ساخت محصول جدید خود از یک زبان طراحی جدید استفاده کرده اند و صفحه نمایش ۲ کی آن ساخت کمپانی شارپ می باشد.

    اما اکنون تمامی این اطلاعات رسمی شد، زیرا کمپانی زد تی ای دعوت نامه ای را در سطح وب ارسال کرده است که نشان می دهد که آن ها در روز ششم ماه خرداد، از پرچم دار جدید خود که گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ نام دارد، رونمایی خواهند کرد. در بالا شما می توانید تصویر این دعوت نامه را مشاهده کنید.

    بر اساس این دعوت نامه ما دریافتیم که نام پرچم دار آینده و محصول جدید زد تی ای، گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ خواهد بود. اما نکته جالبی که در این میان وجود دارد و شاید برای شما نیز سوال شده باشد، این است که چرا با وجود اینکه گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ پرچم دار قبلی این کمپانی بود، نام نسل جدید پرچم داران آن ها با این اختلاف عددی زیادی و با نام زد تی ای آکسون ۷ عرضه خواهد شد؟
    ما هنوز جواب کاملی برای ارائه نداریم، ولی بسیاری از تحلیل گران پس از انتشار این دعوت نامه، بر این باور هستند که سازندگان گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ در پی این هستند که همگام با اپل در نام گذاری پیش بروند. در واقع با عرضه اپل آیفون ۷ (و آیفون ۷ پلاس)، کمپانی زد تی ای نیز چنین کاری کرده است. البته در حال حاضر، تنها دلیل قانع کننده همین است، شاید در آیند سازندگان جواب دقیقی به این پرسش بدهند.
    چیزی که ما انتظار داریم، با توجه به این دعوت نامه، این است که به احتمال زیاد نقطه قوت گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷، بلندگوهای آن خواهند بود. زیرا در این دعوت نامه سازندگان به زبان چینی جمله «به زبان قدرت گوش بده» را درج کرده اند که البته احتمال دارد منظور دیگری داشته باشند. همچنین چندی پیش نیز شاهد این بودیم که تنا تصاویری از گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ منتشر کرده بود که نشان می داد بر روی پنل جلویی این اسمارت فون، دو بلندگو وجود دارد.
    اکنون قصد داریم تا به مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷ که تا کنون منتشر شده اند، بپردازیم. پردازنده این اسمارت فون، اسنپدراگون ۸۲۰ ساخت کمپانی کوالکام می باشد. حافظه رم آن ۴ گیگابایتی است و گفته می شود حافظه داخلی آن نیز ۶۴ گیگابایتی باشد. دوربین اصلی پرچم دار جدید زد تی ای ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز ۸ مگاپیکسلی عنوان شده است.
    صفحه نمایش گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۷، ۵٫۵ اینچی می باشد که دارای رزولوشن ۲K خواهد بود. همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلوست. اطلاعات دیگری از این اسمارت فون در دست نداریم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.