• عرضه سری زنفون ۳ با تاخیر مواجه شد

    ZenFone

    همیشه کمپانی ایسوس اسمارت فون هایش را در بازه زمان اواسط تا اواخر فصل بهار رونمایی می کند. این بار، قرار است تا از گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ رونمایی شود. اما به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد تا گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ را که جایگزین گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۲ خواهد شد، با تاخیر رونمایی کند. در واقع، کنفرانس معرفی از این اسمارت فون دیر تر آغاز خواهد شد. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    تا کنون انتظار داشتیم تا در اواخر ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی، از گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ توسط سازندگان آن رونمایی شود. اتفاقی که به رسم هر ساله، روز قبل از نمایشگاه کامپیوتکس رخ خواهد داد. اما به نظر می رسد که این اتفاق نخواهد افتاد. زیرا انجام آن به تاخیر افتاده است. مدیر عامل کمپانی ایسوس اعلام کرد که رونمایی گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ یک ماه دیر تر انجام خواهد شد.
    جری شن، مدیر عامل کمپانی ایسوس است. وی در جریان جدیدترین محصاحبه خود با نشریه ماهانه دیجی تایمز که یک مجله محلی تایوانی است، اعلام داشت که آن ها سری گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ را با قطعات میان رده تولید خواهند کرد. همچنین، قرار است تا یک ماه دیرتر این اتفاق روی دهد. در واقع، در ماه ژوئن که برابر با اواسط خرداد ماه خواهد بود، منتظر رونمایی از گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ باشید.

    نسل قبلی این سری، گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۲، تماما از پردازنده های کمپانی اینتل استفاده می کردند. در واقع، ایسوس با همکاری کمپانی اینتل محصولاتش را ساخته و عرضه می کرد. اما به نظر می رسد که تصمیم آن ها در ساخت گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ تغییر کرده است و قرار است تا از پردازنده های ساخت کوالکام و مدیا تک در این اسمارت فون ها استفاده شود. دلیل این کار نیز این است که اینتل تمرکز خود را از ساخت چیپست های موبایلی برداشته است.
    شن می گوید که در بیش از ۹۰ درصد از گوشی های هوشمند ایسوس زنفون ۳ قصد دارند تا از چیپست های کوالکام استفاده کنند و ما بقی آن ها از پردازنده های مدیا تک بهره خواهند برد که به نظر تصمیم منطقی است. او همچنین اعلام کرد که در گوشی های هوشمند ایسوس زنفون ۳ تمامی قطعاتی که قرار دارند، از کیفیت متوسط رو به بالا برخوردارند. او همچنین درباره کیفیت محصولاتشان نیز صحبت هایی را اذعان داشت.
    مدیر عامل کمپانی ایسوس گفت که آن ها انتظار دارند که گوشی هوشمند ایسوس زنفون ۳ مکس که قرار است تا پرچم دار سری ایسوس زنفون ۳ باشد، نزدیک به دو سوم از فروش کل این سری را به خود تخصیص خواهد داد. همچنین او در ادامه صحبت هایش گفت که یک سوم باقی مانده نیز متعلق به گوشی های هوشمند ایسوس زنفون ۳ استاندارد و ایسوس زنفون ۳ دیلاکس خواهد بود.

    متاسفانه ما و هیچ کدام از منابع داخلی کمپانی ایسوس، خبری از سخت افزار سری گوشی های ایسوس زنفون ۳ در اختیار نداریم و نمی توانیم در این باره توضیحاتی در اختیارتان قرار دهیم؛ اما آقای جری شن به دوست داران این کمپانی این وعده را می دهد که نگران تغییر پردازنده های این گوشی ها از اینتل به کوالکام و مدیاتک نباشند، زیرا قرار نیست تا این اتفاق تاثیری در میزان تولید این محصولات و عرضه آن ها داشته باشد.
    همچنین دیجی تایمز در انتهای گزارش خود این نکته را نیز می افزاید که مدیر عامل کمپانی ایسوس می گوید آن ها انتظار دارند تا عرضه سری ایسوس زنفون ۳ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ میلادی، سودی برابر یا با حداقل اختلاف با فروش سری ایسوس زنفون ۲ در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی باشد و در آن تغییرات چندان مهمی ایجاد نشود.
    در پایان گفتنی است که میزان عرضه گوشی های هوشمند کمپانی ایسوس در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی، در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته، با افزایش ۴۰ درصدی مواجه شده است. البته آن ها می گویند که با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید سری زنفون، این روند با کاهش محسوسی مواجه شده است که بنا به انتظار آن ها، پس از عرضه زنفون های جدید این رقم به حالت عادی خود بازخواهد گشت.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.