• آیفون ۷ پلاس رم ۳ گیگابایتی خواهد داشت

    2d0fd612b6bac521502c2a0b13b4539f-620x328

    بر اساس اخبار و شایعات منتشر شده، به نظر می رسد که امسال نیز شاهد عرضه دو گوشی هوشمند از سری آیفون اپل خواهیم بود. این دستگاه ها، اپل آیفون ۷ و اپل آیفون ۷ پلاس خواهند بود. همچنین گفته می شود که تاریخ عرضه آن ها در پاییز سال جاری میلادی خواهد بود. اتفاقی که باعث خواهد شد تا دوست داران اپل بسیار هیجان زده شوند. اکنون، شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد که قرار است تا آیفون ۷ پلاس، برای پردازش تصاویری که توسط دوربین دوگانه آن ثبت خواهند شد، از رم ۳ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده است، نسل جدید آیفون های اپل قرار است تا در پاییز سال ۲۰۱۶ منتشر شوند. اما هرچه به تاریخ عرضه آن ها نزدیک تر می شویم، اطلاعات بسیار بیشتری از اپل آیفون های جدید منتشر می شود. اما اکنون بسیاری از تحلیل گران معتقد هستند که اپل آیفون ۷ پلاس دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد بود. همچنین حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایت می باشد. این افزایش رم، تنها دلیلش این است که این اسمارت فون توانایی پردازش تصاویری که به وسیله دوربین دوگانه ثبت می شوند، را داشته باشد. با توجه به این اطلاعات، به نظر نمی رسد که این اسمارت فون مشکلی برای پردازش داشته باشد.

    مینگ چی کو که یکی از تحلیل گران ارشد کمپانی کی جی آی سکرتریز می باشد، تحلیل جدیدی را در رابطه با اپل آیفون ۷ پلاس منتشر کرده است. او که تا کنون موفق به پیش بینی اطلاعات بسیار زیادی از محصولات اپل شده است، می گوید که در پشت آیفون ۷ پلاس دو دوربین وجود خواهد داشت. به همین دلیل رم این گوشی افزایش پیدا کرده است.
    مینگ چی کو می گوید که اپل آیفون ۷ پلاس باید رم ۳ گیگابایتی داشته باشد. زیرا به دلیل داشتن دو دوربین در عقب، حتما باید حافظه رم گوشی بیشتر از ۲ گیگابایت باشد. زیرا در این صورت امکان پردازش تصاویر این دوربین ها وجود نخواهد داشت. پس، به دلیل اینکه آیفون ۶ اس دارای رم ۲ گیگابایتی بود، پس قطعا اپل آیفون ۷ پلاس دارای حافظه رم بیشتر از آن خواهد بود.
    بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است، اپل آیفون بعدی دارای دو دوربین در عقب خود خواهد بود که این دوربین ها ساخت ال جی و سونی می باشند. این دستگاه قابلیت ثبت تصاویر دی اس ال آر را خواهد داشت. همچنین در ادامه تحلیل مینگ چی کو آمده است که اپل آیفون ۷ پلاس، پس از عرضه در پاییز امسال، فروشی بیش از ۳۰ میلیون واحد را در سطح جهان تجربه خواهد کرد.
    شرکت اپل همیشه محصولات جدیدش را در پاییز هر سال معرفی خواهد کرد و انتظار نمی رود که این کمپانی امسال سنت شکنی کند و به مانند هر سال، در پاییز سال جاری باید منتشر نسل جدید آیفون ها بود.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.