• تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی نوت ۶ مشخص شد

    Samsung-Galaxy-Note-6-620x328

    ما در هر سال شاهد این هستیم که نسل جدید سری سامسونگ گلکسی نوت به بازار می آید و معمولا با استقبال بسیار خوبی روبرو خواهد شد. اما تا کنون، با وجود اینکه اطلاعات زیادی از این اسمارت فون منتشر شده است، هنوز تاریخ معرفی دقیقی برای آن تعیین نشده است. اما اکنون یک خبر غیر رسمی تاریخ انتشار این محصول را مشخص کرد. البته ما نمی توانیم آن را تایید کنیم. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    همیشه، یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند سال، نسل جدید سری گلکسی نوت می باشد و امسال نیز این اتفاق به احتمال بسیار رخ خواهد داد. اکنون، ایوان بلاش که یکی از مشهورترین افشا کننده اخبار محرمانه گوشی های هوشمند در دنیا می باشد، می گوید که در روز ۲۵ ماه مرداد از سامسونگ گلکسی نوت ۶ رونمایی خواهد شد.
    پرچم دار جدید سامسونگ، فبلت گلکسی نوت ۶ می باشد. البته این ابر کمپانی کره ایا همچنین یک اسمارت فون دیگر، تحت عنوان سامسونگ گلکسی اس ۷ نیز دارد. هر ساله، در ماه جولای ما شاهد این هستیم که این دو گوشی هوشمند، به صورت رسمی رونمایی می شدند. اما امسال به نظر سامسونگ تغییر رویه داده است و از محصولات جدیدش در اواخر تابستان پرده برداری خواهد کرد.
    آقای ایوان بلاش به طور معمول در حساب توییتر خود اطلاعات اسمارت فون ها را منتشر می کند. این بار نیز چنین اتفاقی افتاده است. او با انتشار توییتی اعلام کرد که در روز ۲۵ مرداد قرار است تا از سامسونگ گلکسی نوت ۶ رونمایی شود. البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که سامسونگ تبلیغات خاصی را هنوز انجام نداده است، پس به نظر این تاریخ، درست است.
    مدتی است که شایعات پیرامون معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۶ منتشر شده است. البته با توجه به اینکه عرضه این اسمارت فون، قطعی است، انتشار این شایعات بسیار معقول است. این گونه که به نظر سامسونگ در پی این است که چند مدل مختلف از سامسونگ گلکسی نوت ۶ را راهی بازار کند. گفته می شود یکی از این مدل ها دارای صفحه خمیده خواهد بود. همچنین عرضه مدل لایت این اسمارت فون نیز بسیار قابل انتشار است.
    بسیاری از تحلیلگران مشهور و فعال در زمینه اسمارت فون ها، بر این باور هستند که سامسونگ گلکسی نوت ۶ دارای چیپست جدیدی خواهد بود که تا کنون خبری از آن منتشر نشده است. بسیاری به اسنپدراگون ۸۲۳ ساخت کمپانی کوالکام اشاره دارند، ضمن اینکه احتمال استفاده از یک چیپست اکسینوس ساخت خود سامسونگ در سامسونگ گلکسی نوت ۶ نیز بسیار محتمل است.
    البته هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی هوشمند مانده است، پس می توانیم منتشر اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.