• انتشار اندروید ۶٫۰ برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴

    samsung-galaxy-note-4-9024

    مدت نسبتا طولانی از زمان عرضه سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو توسط کمپانی گوگل، بسیاری از کمپانی های مطرح فعال در زمینه اسمارت فون ها، اقدام به به روز رسانی گجت های خود به این سیستم عامل کرده اند. بسیاری از آن ها فقط پرچم داران خود را به لیست گوشی هوشمندی که از اندورید ۶٫۰ مارشیملوی گوگل استفاده می کنند، اضافه کرده و بسیاری دیگر علاوه بر پرچم دارها، سایر گوشی های خود را نیز به نسخه جدید اندروید به روز کرده اند.
    اکنون، جزییات تازه ای منتشر شده است که نشان می دهد قرار است تا گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴، پرچم دار سابق سامسونگ به اندروید ۶٫۰ به روز خواهد شد. پیش از این، شاهد این بودیم که رام اندروید ۶٫۰ برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ منتشر شده بود، اکنون نیز این به روز رسانی رسما منتشر شده است. در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    مدتی پیش، سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که دارندگان گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ می توانند به زودی گوشی خود را به اندروید ۶٫۰ مارشمیلو به روز کنند. چندی پیش، در اروپا نیز دارندگان این دستگاه می توانستند تا در صورتی که گوشی آن ها مدل N 910F می باشد، به این سیستم عامل مهاجرت کنند.
    اکنون، تمامی دارندگان گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ که گوشی آن ها از آکسینوس N910C بهره می برد، قادر هستند تا اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را از OTA دریافت کنند. این یعنی شما قادر خواهید بود تا با اتصال گوشی خود به اینترنت، به تنظیمات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ رفته و سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو را دانلود کنید.

    همان گونه که می دانید، دو سال پیش بود که کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ را عرضه و معرفی کرد. در حال حاضر، پرچم دار سری نوت و سامسونگ در بازار موجود است. چندی دیگر نیز می توانیم شاهد معرفی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ به صورت رسمی توسط کمپانی سامسونگ باشیم. همچنین لازم به ذکر است که این به روز رسان، برای کسانی که مدل اسنپدراگون ۸۰۵ گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ را دارند نیز در دسترس می باشد.
    اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلو را هم اکنون می توانید در صورتی که دستگاه شما شماره N910F است، دریافت کنید. حجم آن ۱٫۳ گیگابایت می باشد. البته این کار در صورتی امکان پذیر است که شما در حال حاضر در کشورهای آلمان، انگلستان، ولز، ایرلند، اسکاتلند و مجارستان باشید. شماره مدل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ این موضوع را نشان می دهد.
    آپدیت جدید اندروید ۶٫۰ مارشمیلو که برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ منتشر خواهد شد، تمامی ویژگی های نسخه جدید سیستم عامل اندروید را به همراه خواهد داشت. همچنین در خبرها آمده است که به همراه این سیستم عامل، نسخه جدید تاچ ویز نیز برای گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ منتشر خواهد شد. همچنین، تغییراتی بر روی رابط کاربری قلم اس Pen نیز اعلام شده است. این تغییرات به شما اجازه خواهند داد تا پس از به روز رسانی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۴ به نسخه جدید، در زمانی که صفحه نمایش گوشی خود را خاموش کرده اید، از این ویژگی به مانند گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۵ استفاده کنید.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.