• اطلاعاتی از تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ منتشر شد

    taba-hero-1

    تا کنون ما شاهد این بودیم که شایعات بسیاری درباره تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ منتشر شده بود. تمامی این شایعات باعث می شد تا اطلاعات بیشتری از این تبلت کشف کنیم. همچنین این شایعات بسیار باعث شده بود تا ما نام تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ را برای مدتی کوتاه در لیست محصولات سامسونگ در فروشگاه های مختلف آنلاین ببینیم. هرچند تا کنون هیچ گونه خبری از این تبلت به صورت رسمی منتشر نشده بود، اما حالا یک منبع بسیار معتبر با انتشار تصویری، تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ که یک گجت میان رده خواهد بود، در دو مدل مختلف راهی بازار خواهد شد. یکی از این مدل ها که دارای شماره سریال SM – T580 می باشد، فقط و فقط از وای فای پشتیبانی خواهد کرد. دیگری، با شماره سریال SM – T585 قابلیت اتصال به شبکه ال تی ای را نیز دارا خواهد بود.
    در این تصاویری که منتشر شده است و به تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ نسبت داده می شود، ما تغییر خاصی را نسبت به نسخه های پیشین این تبلت نمی ببینیم و فقط جای اسپیکرها تغییر کرده است. همان گونه که می توانید در این تصویر نیز مشاهده کنید، سامسونگ بلندگوهای استریو را به زیر قاب تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ انتقال داده است. دلیل این کار سامسونگ و تغییر جایگاه اسپیکرهای تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱، این است که در صورتی که شما تبلت خود را بر روی یک سطح صاف قرار دهید، از آن صدای بم شنیده نشود. هرچند، ممکن است اگر تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ را به صورت عمودی در جیب قرار دهید، با مشکلاتی مواجه شوید.

    اما اکنون به سراغ مشخصات سخت افزاری تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ خواهیم رفت. همانگونه که در نام این تبلت نیز دیده می شود، دارای یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۱۰٫۱ اینجی خواهد بود. رزولوشن آن نیز ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. به مانند سایر محصولات سامسونگ، تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ نیز دارای چیپست اکسینوس ۸۷۷۰ خواهد بود که قدرت پردازش آن ۱٫۶ گیگاهرتز می باشد. این تبلت دارای پردازنده هشت هسته ای است.

    galaxy-taba-black galaxy-taba-rear

    همچنین بر اساس این اطلاعاتی که منتشر شده است، ما می دانیم که تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی می باشد. دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ برای ثبت تصاویر سلفی و ویدیو چت بسیار مناسب خواهد بود. این مشخصات دوربین، در بسیاری از محصولات میان رده دیده می شود و به نوعی استاندارد آن هاست.
    همچنین در ادامه این گزارش آمده است تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ دارای حافظه رم ۲ گیگابایتی خواهد بود. حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی می باشد. ضمن اینکه شما قادر خواهید بود تا آن را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا دهید. تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ دارای باتری قدرتمند ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
    سیستم عامل تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۱۰٫۱ اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلو عنوان شده است. شما می توانید تصاویر منتشر شده از این تبلت میان رده سامسونگ را در زیر مشاهده کنید:

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.