• گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ رسما رونمایی شد

    taba-hero-1

    مدتی است که ما شاهد این هستیم که بسیاری از اخبار اسمارت فون ها، به گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ اختصاص دارد. اما اکنون دیگر خبری از شایعات مرتبط با آن نیست. زیرا کمپانی هواوی به صورت رسمی از گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ رونمایی کرد. قرار است تا این اسمارت فون در سه مدل مختلف راهی بازار شود. اگر شما خواهان دانستن جزییات بیشتر از این گوشی هوشمند هستید، با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    مدل اصلی گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی است. ضمن اینکه رزولوشن آن ۲ کی خواهد بود. گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ که دارای دو دوربین می باشد، در رنگ بندی های مختلف عرضه خواهد شد. به نوعی می توان گفت که گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ ویژگی دو دوربینه بودن را از گوشی هوشمند هواوی پی ۹ به یادگار دارد.

    همان گونه که می دانید، گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ پرچم دار سری آنر هست. در واقع آنر یک زیرمجموعه کمپانی هواوی می باشد که خط تولیدی جداگانه دارد. آن ها این اسمارت فون را در یک رویداد خبری در کشور چین معرفی کردند. البته در هفته های گذشته ما شاهد این بودیم که تیزرهای بسیاری از این دستگاه منتشر شده بود و هواوی نیز به صورت رسمی آن را تایید کرده بود. تا اینکه امروز رسما از گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ رونمایی شد.
    گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ دارای طراحی بسیار زیبایی خواهد بود که در تصویر بالا نیز قابل مشاهده است. بدنه این اسمارت فون کاملا فلزی می باشد و به گفته خود هواوی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. البته می توانیم بگوییم که از نظر ظاهری، گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ به گوشی هوشمند هواوی آنر پی ۹ بسیار شبیه است.
    قرار است تا گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ در شش رنگ مختلف راهی بازار شود. این رنگ ها سفید سرامیکی، رز طلایی، نقره ای یخی، خاکستری فیلی، طلایی پلاتینی و طلایی خواهند بود. رنگ هایی که بسیار جوان پسند می باشند. همچنین علاوه بر رنگ های بسیار جوان پسند، گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیتی نیز می باشد که آن را برای استفاده هدست های واقعیت مجازی مناسب می کند. گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ که ۱۷۰ گرم است، دارای طول ۱۵۷ میلی متری، عرض ۷۷٫۶۰ میلی متری و ضخامت ۷٫۷۵ میلی متی است.

    گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸، همان گونه که گفته شد، دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی خواهد بود که رزولوشن آن ۲ کی می باشد. در هر اینچ از صفحه نمایش این اسمارت فون، ۵۵۱ پیکسل جای گرفته است. البته هواوی یک مدل دیگر نیز از این گوشی در نظر گرفته است که در عوض قیمت کم تر، دارای نمایشگر فول اچ دی است. البته باید این نکته را هم گفت که این صفحه نمایش با کیفیت، تنها حسن گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ نیست. هواوی در این دستگاه از یک تکنولوژی بسیار پیشرفته استفاده کرده است که از چشم انسان محافظت خواهد کرد. آن ها ابعاد این صفحه نمایش را جوری تنظیم کرده اند که برای تماشای فیلم های سینمایی در حالت Landscape و بلندگوهای استریو مناسب باشد.

    اکنون قصد داریم تا به مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ بپردازیم. این دستگاه دارای چیپست Kirin 950 خواهد بود که هشت هسته ای می باشد و از تراشه آی ۵ نیز بهره می گیرد. حافظه رم آن چهار گیگابایت است و در دو مدل مختلف با حافظه های داخلی ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین شما می توانید حافظه داخلی گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا دهید. همچنین باتری این اسمارت فون ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت گنجایش دارد و از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های محصول جدید کمپانی هواوی می توانیم به اسکنر اثر انگشت سه بعدی و همچنین کیت ان اف سی اشاره کنیم.

    اما گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ دارای دو دوربین در عقب خود خواهد بود. دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی عنوان شده است. این دوربین به سنسورهایی مجهز شده است که قادر خواهند بود با دریافت اطلاعات رنگ های مشکی و سفید، اطلاعات سایر رنگ ها را نیز شناسایی کنند. همچنین، دوربین جلوی آن نیز که به مانند دوربین عقب از این سنسورهای بهره می برد، ۸ مگاپیکسلی می باشد. هر دوی دوربین های عقب و دوربین جلوی گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ از ویژگی های مختلفی نظیری پی دی ای اف، فوکوس عمق میدانی و فوکوس لیزری نیز پشتیبانی می کنند. هر سه این فوگوس ها دارای قابلیت های منحصر به فردی است که در زمان استفاده از این گوشی، با آن ها آشنا خواهید شد.
    اما گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ دارای قابلیت دیگری هم هست که بسیار کم در گوشی های هوشمند دیده شده است. آن قابلیت، تصویر برداری سه بعدی در حالت پانورامای پویا است که به شما اجازه خواهد داد از یک تصویر ۱۸۰ درجه ای از اطراف خود ثبت کنید.
    گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ نسبت به نسخه های پیشین خود بسیار پیشرفت کرده است. به گونه ای که در مقایسه با گوشی هوشمند هواوی آنر ۶، افزایش وزن ۳۶ درصدی را به همراه دارد و از نظر کارایی نیز ۴۰ درصد قدرتمند تر شده است.
    اما به قابلیت های ارتباطی گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ می پردازیم. این اسمارت فون، از شبکه های ارتباطی ال تی ای ۴ جی پشتیبانی خواهد کرد. دو سیم کارته می باشد و قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد. همچنین، می توانید به درگاه IR و ان اف سی نیز متصل شوید.
    قرار است تا گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ در سه مدل مختلف روانه بازار شود. این مدل تفاوت هایی در کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش و حافظه داخلی (رام) خواهند داشت که بسته به مدل مختلف، از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار خواهند بود. هر سه مدل، دارای سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو می باشند و از رابط کاربری EM UI 4.1 استفاده خواهند کرد.

    اما قیمت های مدل های مختلف گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ به چه صورت خواهد بود؟ مدلی که دارای رم ۴ گیگابایتی است، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد، صفحه نمایش آن فول اچ دی است و کیت ان اف سی نخواهد داشت، ۳۵۲ دلار قیمت گذاری شده است. مدل دیگر که دارای صفحه نمایش فول اچ دی است، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد، حافظه رم آن ۴ گیگابایت است و به همراه خود کیت ان اف سی دارد، قیمتی نزدیک به ۳۸۰ دلار دارا می باشد. مدل دیگر که مدل اصلی گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۸ نیز هست، با رم ۴ گیگابایتی عرضه می شود، حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایتی است و دارای صفحه نمایش ۲ کی و کیت ان اف سی می باشد، قیمتی ۴۳۰ دلاری دارد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.