• اطلاعاتی از موتورولا موتو جی ۴ پلاس منتشر شد

    moto-g4-plus-render-768x3841-620x328

    مدتی است که ما شاهد این هستیم که اطلاعات و شایعات بسیاری پیرامون موتورلا موتو جی ۴ پلاس منتشر می شود. این اتفاق باعث شده است تا بسیاری از طرفداران موتورولا منتظر رونمایی رسمی از این اسمارت فون باشند. روز گذشته، شاهد این بودیم که از این اسمارت فون، تصاویری به بیرون درز کرد که به این شایعات قوت بخشید. اتفاقی که باعث شد تا عرضه این گوشی هوشمند، بسیار قریب به وقوع به نظر برسد. اکنون، اطلاعات جدیدی از این اسمارت فون منتشر شده است که تا حدودی این اسمارت فون را تایید می کند. هرچند که هنوز هیچ واکنش رسمی توسط موتورولا منتشر نشده است. برای جزییات بیشتر، با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس یکی از اسمارت فون هایی است که این روزها در سایت ها و خبرگزاری های تکنولوژی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و بسیاری دوست دارند درباره آن بدانند. همچنین، اخبار پیرامون آن بار دیگر با انتشار مشخصات آن داغ شده است. اکنون، یک وبسایت هندی با نام زائوبو تاییدیه ای برای گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس منتشر کرده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند، یک اسمارت فون میان رده است. همان گونه که پیش از این می پنداشتیم.

    اکنون اطلاعاتی را که از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس منتشر شده است را مرور خواهیم کرد. این اسمارت فون، دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی خواهد بود. همچنین، حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایتی عنوان شده است. دوربین عقب آن که به فوکوس خودکار لیزری و همین طور کیت ان اف سی مجهز است، ۱۶ مگاپیکسلی می باشد. البته باید این نکته را ذکر کنیم که هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون چیپست گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس منتشر نشده است که پیش بینی می شود به زودی این اتفاق نیز رخ دهد و به نوعی، اصلی ترین بخش این گوشی هوشمند محسوب می شود.

    البته این احتمال می رود که با توجه به این که گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس یک اسمارت فون میان رده است و آن هم یک میان رده رو به پایین، به احتمال زیاد به مانند گوشی هوشمند موتورولا موتو جی از یک چیپست میان رده اسنپدراگون سری ۶ استفاده خواهد کرد.

    ضمن اینکه لازم به ذکر است که پیش از این اطلاعاتی منتشر شده بود که دوربین اصلی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس را ۱۳ مگاپیکسلی نشان می داد و گفته می شد رم آن ۲ گیگابایتی خواهد بود و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی می باشد..

    البته باید این نکته را ذکر کنیم که در روزهای اخیر، بیشتر شایعات و اخبار منتشر شده پیرامون اسمارت فون و تکنولوژی، به نسل جدید گوشی های هوشمند موتورولا اشاره دارد و ما نیز بسیاری از آن ها را برای شما باز گو کردیم. همچنین، چندی پیش نیز تصاویری از که گفته می شد متعلق به گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس می باشند، در سایت های تکنولوژی ترند شد و با استقبال خوبی نیز مواجه شد و در میان پربازدیدترین اخبار قرار گرفت.

    موتورولا که اسمارت فون هایش را تحت لیسانس لنوو تولید می کند، به آینده و گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس امیدوار است تا بار دیگر خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای اسمارت فون در دنیا مطرح کند.

    البته اگر تمامی اطلاعات بالا و تصاویری که منتشر شده است را نیز نادیده بگیریم، باز هم موضوعی وجود دارد که معرفی گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس را تایید می کند. آن اتفاق این است که کمپانی موتورولا برای مشتریان خود دعوت نامه ای منتشر کرده است که در آن به یک کنفرانس خبری در روز ۲۸ اردیبهشت اشاره دارد و توسط موتورولا برگزار خواهد شد.

    اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد در این مراسم، از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس  و گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ رونمایی خواهد شد.

    نظرات خود را با اندرویدکده در میان بگذارید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.