• تصاویری از طراحی اولیه گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ منتشر شد

    maxresdefault2

    پس از گذشت مدتی از زمان عرضه آخرین مدل از گوشی های اپل، اکنون به نظر می رسد که کمپانی اپل به زودی گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ را معرفی خواهد کرد. اکنون، تصاویری از طراحی اولیه گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ منتشر شده است و این گونه که پیش می رود، اپل نیمه اول سال ۲۰۱۶ را به خوبی تمام خواهد کرد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچم داران کمپانی های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ، پیش بینی ها و شایعات پیرامون محصولات این دو ابر کمپانی، داغ تر می شوند. اتفاقاتی که باعث می شود تا هوداران این دو کمپانی، هر روز هیجان زده تر از قبل شوند. اکنون، شایعاتی منتشر شده است که نشان از این دارد که گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ دارای دوربین دو گانه خواهد بود.
    تا پیش از این انتظار می رفت که گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ دارای طراحی جدیدتر، حداقل نسبت به نسل قبلی سری گوشی های آیفون باشد. البته این گمان ها بر اساس شایعاتی بود که پیرامون این اسمارت فون منتشر شده بود. در کنار شایعات، انتظار یک طراحی جدید برای گوشی هوشمند اپل آیفون ۷، با توجه به سابقه اپل، چیز بسیار عجیبی نیست. آن ها همیشه طراحی محصولات خود را، در حین حفظ سنت های کمپانی خود، تغییر می دادند. به عنوان مثال، ما شاهد این بودیم که اپل آیفون ۴، یک مستطیل فلزی بود که بین دو پنل شیشه ای زندانی شده بود. اپل آیفون ۵ تقریبا همان شکلی بود، اما قدری کشیده تر و دیگر خبری از پنل های شیشه ای آیفون ۴ نبود. آیفون ۶ نیز تفاوت زیادی با نسل قبلی خود داشت و دارای گوشه هایی گرد، ضخامتی کم تر و در پشت آن سنسور دوربین بیرون زده بود.

    اما این گونه که به نظر می رسد، اپل قصد دارد تا سنت شکنی کند. زیرا تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد که گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ طراحی بسیار شبیه به محصول دو سال پیش اپل دارد و تغییر چندانی در ظاهر آن به وجود نیامده است. به هر حال، آخرین طراحی شماتیک از گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ شکل و ابعاد نمای پشتی پرچم دار جدید کمپانی اپل را به نمایش گذاشته است. در واقع، طراحی اولیه گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ بسیار به گوشی هوشمند اپل آیفون ۶ شباهت دارد.
    چیزی ک در تصویر زیر که گفته می شود به طراحی اولیه گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ تعلق دارد، دیده می شود، این است که هنوز هم می توان آن بر آمدگی دوربین در پشت این اسمارت فون را دید. در کنار دوربین آن، ما شاهد این هستیم که فضایی برای فلش دو گانه ال ای دی این اسمارت فون قرار داده شده است. اما نکته جالب این جاست که در این تصویر، مشخص شده است که اندازه گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ دقیقا با گوشی هوشمند اپل آیفون ۶ برابر است. طول ۱۳۸ میلی متری دارد و عرض آن نیز ۶۷ میلی متر است. البته ما از روی این تصویر، نمی توانیم بگوییم که ضخامت آن چه اندازه خواهد بود.

    اگر این تصویری که در زیر مشاهده می کنید، واقعا متعلق به گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ باشد؛ پس هیچ خبری از دوربین دوگانه که تا کنون شایعات مرتبط با گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ خبر از وجود آن می داد، نیست. البته همچنین شایعاتی وجود داشت که نشان می داد ما در گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ پلاس یا همان گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ پرو، شاهد دو سنسور در دوربین این اسمارت فون خواهیم بود. با این حساب، شاید اطلاعات مرتبط با دوربین دوگانه، به مدل دیگر گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ تعلق داشته باشند؛ فرض بر صحت این تصویر.
    البته این نکته را هم باید ذکر کنیم که از قبل، ما شاهد تصاویری بودیم که بسیار به نمونه اولیه ای که مشاهده می کنید، شباهت داشته اند. البته این ها هنوز در حد شایعه هستند که ممکن است هیچ ارتباطی با گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ نداشته باشند. نظرات خود درباره طراحی اولیه گوشی هوشمند اپل آیفون ۷ را با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در میان بگذارید.

    dimensions-iphone-7-620x465

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.