• تصاویری از وان پلاس ۳ منتشر شد

    Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3-3-620x465

    مدتی است که بیشتر اخبار گوشی هوشمند، به محصول جدید وان پلاس، یعنی گوشی هوشمند وان پلاس ۳ اختصاص دارد. این اسمارت فون قرار است تا پرچم دار کمپانی وان پلاس باشد. اما تا کنون خبر رسمی گوشی هوشمند وان پلاس ۳ منتشر نشده است و هر روز شایعات مرتبط با آن بیشتر خود نمایی می کنند. ماه فوریه بود که اولین بار اخبار پیرامون گوشی هوشمند وان پلاس ۳ منتشر شد. اما اکنون به نظر می رسد که به معرفی آن بسیار نزدیک شده ایم. زیرا تصاویر جدیدی از این اسمارت فون منتشر شده است که نشان می دهد این اسمارت فون به زودی معرفی خواهد شد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    هر روز و انتشار شایعات بشتر از گوشی هوشمند وان پلاس ۳، احتمالات پیرامون معرفی این اسمارت فون بالاتر می رود. اتفاقی که به نظر به زودی رخ خواهد داد. هر روز شایعات جدیدی منتشر می شود که ما را به گوشی هوشمند وان پلاس ۳ نزدیک تر می کند. چندی پیش، شایعاتی منتشر شد که نشان می داد باتری گوشی هوشمند وان پلاس ۳ به احتمال بسیار زیاد ۳۵۰۰ میلی آمپری خواهد بود. اکنون، تصاویر جدیدی از این اسمارت فون منتشر شده است.

    کمپانی وان پلاس، یک شرکت چینی است که از سال ۲۰۱۳ میلادی پا به بازار رقابت با کمپانی های قدرتمند این عرصه گذاشته است که تا حدودی نیز موفق بوده است. این کمپانی دارای ایده های جدیدی بوده است که با استقبال مشتریان نیز رو به رو بوده است. بدین گونه که آن ها عرضه گوشی پرچم دار خود را با یک نظام بسیار جالب انجام می دهند. بدین گونه که آن ها برای مشتریان علاقه مند به خرید اسمارت فون هایشان، دعوت نامه ارسال خواهند کرد. یعنی اگر می خواهید پرچم دار این کمپانی را خریداری کنید، باید برای دعوت نامه ثبت نام کنید، یا یکی دیگر از کسانی که از این اسمارت فون ها دارد، شما را به خرید پرچم دار وان پلاس دعوت کند.
    بنا بر شایعاتی که منتشر خواهد شد، گوشی هوشمند وان پلاس ۳ دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی خواهد بود. همچنین گفته می شود که این صفحه نمایش، فول اچ دی می باشد. رزولوشن این نمایشگر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود؛ بنا بر این در هر اینچ از صفحه نمایش گوشی هوشمند وان پلاس ۳، حدود ۴۰۰ پیکسل جای گرفته است که رقم استانداردی است.
    همچنین این شایعات به این اشاره دارند که گوشی هوشمند وان پلاس ۳ دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ کمپانی کوالکام خواهد بود. گفته می شود این پردازنده چهار هسته ای، ۲٫۲ گیگاهرتز سرعت پردازش خواهد داشت. همچنین گفته می شود که پردازنده گرافیکی گوشی هوشمند وان پلاس ۳ آدرنو ۵۳۰ خواهد بود. حافظه رم آن نیز ۴ گیگابایتی خواهد بود. اطلاعات حاکی از آن هست که گوشی هوشمند وان پلاس ۳ دارای ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی خواهد بود؛ درباره استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی اطلاعاتی منتشر نشده است.

    بر اساس این شایعات، گوشی هوشمند وان پلاس ۳ دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب خواهد بود. همچنین دوربین جلوی پرچم دار جدید وان پلاس ۸ مگاپیکسلی مخصوص ضبط تصاویر سلفی و ویدیو چت می باشد. سیستم عامل گوشی هوشمند وان پلاس ۳ اندروید ۶٫۰ مارشمیلو کمپانی گوگل عنوان شده است.

    امروز تصاویر جدیدی از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد. به نظر می‌رسد که این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت؛ اما مطابق معمول و به دلیل آن‌که هیچ‌کدام از مشخصات رسما تائید نشده، پس در حال حاضر باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

    Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-31-620x465 Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3-3-620x465 Images-of-what-is-supposedly-the-OnePlus-3-620x465

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.