• تصاویری از گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ منتشر شد

    2

    اکنون تصاویر تازه ای از یک گوشی هوشمند به دست ما رسیده است. تصاویری که گفته می شود که متعلق به گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ می باشند. این تصاویر خبر از عرضه نسل چهارم سری گوشی های هوشمند موتورولا موتو ایکس می دهند. بر اساس این تصاویر، ما می توانیم بگوییم که به زودی قرار است تا گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ روانه بازار شوند. همچنین، در روز گذشته ایوان بلاش توییت جدیدی را در منتشر کرد که نشان می داد تصاویری که شش ماه قبل منتشر شده اند، حقیقت دارند. آن تصاویر با رندرهایی که هم اکنون از گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ منتشر شده است، برابری می کنند. به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    تصاویری که شش ماه قبل منتشر شده بودند، نشان می دادند که گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ دارای یک دوربین بزرگ در عقب خود خواهد بود. اکنون، تصاویری منتشر شده اند که همین ادعا را تصدیق می کنند و آن دوربین بزرگ دیده می شود. در کنار این دوربین که در عقب گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ قرار دارد، ما می توانیم آرم موتورولا را نیز مشاهده کنیم. همچنین، در انتهای گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ نیز می توانیم اتصالات داک را نیز مشاهده کنیم. با این حساب، آن ها وظیفه عرضه لوازم جانبی این اسمارت فون را برعهده خواهند داشت.

    اما نکته جالب دیگری نیز وجود دارد و آن این است که ما می توانیم در عقب گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ اسکنر اثر انگشت آن را نیز مشاهده کنیم. جالب بودن ماجرا اینجاست که این اسکنر شباهت بسیار زیادی با تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند موتورولا موتو جی ۴ پلاس دارد.

    همچنین در کنار این تصاویری که منتشر شده است، تاریخ عرضه گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ نیز مشخص شده است. بر این اساس، قرار است تا ساخته جدید کمپانی موتورلا در اواخر تابستان منتشر شود. تاریخ عرضه بیست و چهارم ماه اوت می باشد که برابر با روز سوم شهریور سال ۱۳۹۵ خورشیدی است. تمامی این اطلاعات به همراه تصاویر رندر شده ای که منتشر شده است، مشخص شد. آن تصاویر مذکور از گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ را در پایین مشاهده می کنید.
    البته یک نکته دیگری که درباره این تصاویر رندرها نیز وجود دارد. آن نکته این است که به احتمال زیاد، موتورولا از انتشار تصاویر رندر شده گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ اطلاع کامل دارد. بر اساس اتفاقاتی که پیش از این رخ داده است، ما می توانیم به راحتی بگوییم که تصاویر رندر شده گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ توسط خود موتورولا به صورت پنهانی منتشر شده اند. زیرا آن ها مایل هستند تا ببینید که واکنش مشتریان به این اسمارت فون چیست. همچنین، رندرهایی که به همراه خود تاریخ انتشار یک اسمارت فون را مشخص می کنند، به احتمال بسیار زیاد معتبر هستند. زیرا تجربه تاریخی این چنین می گوید.
    گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴
    با تمام این اخباری که درباره گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ منتشر شده است، ما باز هم باید صبر کنیم و ببینم که در انتها موتورولا چه محصولی را روانه بازار خواهد کرد. تاریخ عرضه ای که برای گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ در نظر گرفته شده است، روز سوم شهریورماه سال جاری خورشیدی است. تصاویری که در زیر مشاهده می کنید، به احتمال زیاد محصول نهایی گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ باشند. هر چند، باز هم باید تا روز عرضه صبر کنیم و ببینم که در نهایت، دستپخت جدید موتورولا چه شکلی خواهد بود.
    تصاویر رندر شده است گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ در زیر قابل مشاهده است:

    2 Renders-of-the-Motorola-Moto-X4-suggest-August-24th-unveiling

    نظرات خود را درباره گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس ۴ با اندرویدکده به اشتراک بگذارید.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.