• لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ به زودی عرضه می شود؟

    unlikely-rumor-claims-microsoft-surface-book-2-could-launch-next-month-503834-2

    شایعات جدیدی منتشر شده است که از عرضه یک محصول جدید توسط مایکروسافت پرده برداری می کند. البته این اخبار تنها شایعاتی تایید نشده هستند و ما نمی توانیم صحت آن ها را تایید کنیم. بنا بر اخبار منتشر شده، کمپانی مایکروسافت در پی این است تا به زودی یک محصول جدید با نام مایکروسافت سر فیس بوک ۲ عرضه کند. هفت ما از زمان معرفی مایکروسافت سرفیس بوک (۱) می گذرد. لپ تاپی که آن را نخستین لپ تاپ تاریخ مایکروسافت می نامیدند و به همین دلیل باعث ایجاد سر و صداهای بسیاری شده بود. اکنون نیز به نظر می رسد که مایکروسافت با عرضه سرفیس بوک به اهداف خود رسیده است و قصد دارد تا از نسل دومین این لپ تاپ ها رونمایی کند. برای جزییات بیشتر درباره لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    این شایعاتی که منتشر شده اند نشان می دهند که به زودی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ معرفی خواهد شد. بر اساس اخبار جدیدی که به دست ما رسیده است، تا معرفی نسل جدید سرفیس بوک زمان زیادی باقی نمانده است. البته گفته می شود که مایکروسافت در نظر دارد تا از لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ پس از معرفی هفتمین نسل چیپست های اینتل آی ۵ و اینتل آی ۷، از لپ تاپ جدید خود رونمایی کند. این چیپست ها با فرایند ۱۴ نانو متری ساخته خواهند شد.

    البته اگر بخواهیم به صورت منطقی به ماجرای معرفی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ نگاه کنیم، این اتفاق بسیار بسیار دور از دسترس است. زیرا هنوز به یک سال از معرفی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک نگذشته است و مایکروسافت اگر بخواهد تا با گذشت این زمان اندک، وارد نسل جدیدی از سرفیس بوک ها شود، ریسک بسیار بزرگی را متحمل شده است. اگر بخواهیم این کار توسط مایکروسافت را برای شما با مثال توضیح دهیم، بدون شک عرضه پلی استیشن ۴٫۵ پس از گذشت زمان نسبتا کوتاهی از معرفی پلی استیشن ۴، مثال خوبی است. همچنین شایعاتی منتشر شده است که گفته می شود لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ بهار سال آینده میلادی رونمایی خواهد شد. البته با شایعه ای که امروز منتشر شده، خبر از معرفی در ماه آینده می دهد!

    در بالا به این نکته ذکر کردیم که مایکروسافت قصد دارد تا در لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ از نسل جدید چیپست های اینتل، با نام های اینتل آی ۵ و اینتل آی ۷ استفاده کند. تصمیمی که بسیار منطقی به نظر می رسد. گفته می شود از این چیپست ها در مک بوک های اپل نیز استفاده خواهد شد.
    یک شرکت تحقیقاتی آمریکایی تحت عنوان IDC می گوید که به زودی، از لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ معرفی خواهد شد. البته IDC عنوان نکرده است که چه قدر زود! آن ها می گویند که رزولوشن صفحه نمایش این لپ تاپ ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ خواهد بود و وضوحی ۴کی خواهد داشت. همچنین می گویند لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ دارای پورت USB – C خواهد بود تا بدین وسیله، سرعت انتقال داده ها به این محصول بسیار بیشتر شود، همچنین باعث خواهد شد تا کیبرد لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ عملکرد بهتری داشته باشد. ضمن اینکه در ادامه این گزارش آمده است که لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ دارای یک نمایشگر دوم کوچک نیز خواهد بود.

    البته هنوز موانعی سر راه مایکروسافت برای عرضه لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ قرار دارد. زیرا آن ها باید تا سیستم عامل لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک را به روز رسانی کنند. سیستم عاملی که با استقبال کاربران مواجه نشد و هنوز هم بسیاری از آن نا راضی هستند.
    از عرضه لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک حدود هفت ماه می گذرد. اگر در حال حاضر مایکروسافت بخواهد تا لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ روانه بازار کند، ریسک بزرگی را متحمل خواهد شد. همچنین باعث می شود تا با عرضه لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲، قیمت نسل اولیه آن ها نیز کاهش پیدا کند. ضمن اینکه در حال حاضر، هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای نسل دوم سرفیس ها در دست نداریم.
    البته در پایان باز هم لازم به ذکر است که هنوز هیچ خبر رسمی از عرضه لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک ۲ وجود ندارد و نوشته بالا، بر اساس شایعاتی که است که تا کنون منتشر شده اند و ما نمی توانیم آن را تایید و یا تکذیب کنیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.