• گوشی جدیدی از سامسونگ در دست ساخت است

    UMI-Touch-Gold-768x538

    این گونه که به نظر می رسد، کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در آینده نیز یک اسمارت فون جدید را به بازار عرضه کند. اسمارت فونی که تا کنون اطلاعات زیادی از آن در دست نبود. اما با گذشت زمان، جزییات بیشتری از آن برای ما آشکار شده است. این اسمارت فون، سامسونگ گلکسی ای ۴ می باشد. دستگاهی میان رده که به سری سامسونگ گلکسی ای تعلق خواهد داشت. تا به امروز، ما اطلاعات زیادی از آن در دست نداشتیم. اما اکنون تمامی مشخصات آن مشخص شده است که در ادامه آن ها را مرور خواهیم کرد. برای جزییات بیشتر، با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    با گذشت پنج ماه از سال ۲۰۱۶ میلادی، سامسونگ هفته به هفته دیوایس های جدیدی را معرفی می کند و روز به روز تعداد اسمارت فون های این کمپانی افزایش می یابد. آن ها تا کنون از اسمارت فون های بسیاری رونمایی کرده اند و به نظر می رسد که این روند ادامه دار خواهد بود.
    در همین رابطه، سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ رونمایی کرده است. آن ها با معرفی این اسمارت فون، باز هم تعداد گوشی های معرفی شده در سال جاری خود را افزایش داده اند. سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ را می توانیم در کنار سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۳ و سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۵ قرار دهیم و که هر سه آن ها متعلق به سری اسمارت فون های میان رده می باشند. گفته می شود سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ را برای آزمون و خطا و یافتن عیب های آن، به بخش هند سامسونگ ارسال کرده است.
    ارسال اسمارت فون های کمپانی سامسونگ برای انجام آزمایشات، رفع مشکل و عیب یابی به کشور هند چیز جدیدی نیست. در واقع آن ها بیشتر گجت های خود را در بخش هند خود تست و عیب یابی می کنند و سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ نیز از این قاعده جدا نیست. با عیب یابی اسمارت فون ها و سایر گجت های سامسونگ در هند، برای آن ها تاییدیه هایی صادر می شود. به همین دلیل، ما توانستیم تا سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ را در بانک اطلاعاتی وبسایت Zauba شناسایی کنیم.
    اما سایت Zauba چیست؟ این سایت توسط دولت هند برای سامان دادن به واردات و صادارات این کشور راه اندازی شده است. در این وبسایت، سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ با شماره مدل SM A430U دیده شده است.
    اما اینکه ما از کجا دریافتیم که SM A430U همان سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ است، جوابی بسیار ساده دارد. زیرا دقیقا گوشی های سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۳ و سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۵ که گوشی هایی بسیار شبیه به محصول در دست ساخت سامسونگ هستند نیز با شماره مدل های SM A310 و SM A510 در سایت Zauba دیده شده اند و پس از آن این اسمارت فون ها راهی بازار شدند. با این حساب، بسیار محتمل است که سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ نیز برای انجام آزمایش های معمول سامسونگ راهی هند شده باشد.

    البته ذکر این نکته که در کنار شماره مدل، ما شاهد قیمت این اسمارت فون نیز بودیم، خالی از لطف نیست. در این وبسایت، مشخص شده بود که قیمت سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ حدود ۴۷۷ دلار آمریکاست. البته اطلاعات دیگری در این سایت ذکر نشده بود. همچنین، ساعاتی قبل شاهد انتشار یک لیست جدید نیز بودیم. لیستی که در آن مشخص شد قیمت این محصول با کاهش چشم گیری رو برو شده است. ضمن اینکه سایز صفحه نمایش آن نیز برای ما آشکار شد. قیمت سامسونگ از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ای ۴ به ۳۵۵٫۰۹ دلار کاهش یافت بود. اندازه صفحه نمایش آن نیز ۵٫۵ اینچی ذکر شده بود.

    بر طبق اطلاعات ثبت شده در لیست جدید این سایت هندی، تلفن همراه هوشمند گلکسی A4 داری یک نمایشگر ۵.۵ اینچی خواهد بود که هیچ اطلاعاتی درباره‌ رزولوشن و فناوری ساخت آن وجود ندارد. بنابراین تا به اینجای کار تنها می‌ دانیم که این محصول جدید سامسونگ دارای صفحه‎ لمسی ۵.۵ اینچی خواهد بود و احتمالا بعد از بازگشت آن برای سامسونگ، اطلاعات بیشتری توسط دوستان داخل کمپانی افشا خواهد شد!

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.