• پرچم دار کمپانی یو ام ای به زودی رونمایی می شود

    UMI-Touch-Gold-768x538

    همیشه اسمارت فون هایی که دارای مشخصات بسیار خوب هستند و در عین حال، قیمت پایینی دارند، محبوبیت بسیاری برای خود دست و پا می کنند. این بار نیز یک اسمارت فون دیگر با این مشخصات معرفی شده است. این اسمارت فون، پرچم دار کمپانی یو ام ای می باشد و یو ام ای Super نام دارد. دستگاهی که علی رقم مشخصات بسیار خوب، قیمتی به مشابه یک دستگاه میان رده دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره گوشی هوشمند یو ام ای Super با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

    حدود دو سال پیش بود که کمپانی یو ام ای از نخستین پرچم دار خود، یعنی یو ام ای زیرو رونمایی کرد. از آن زمان تا کنون، این کمپانی توانسته است تا محبوبیت بسیاری برای خود به دست آورد و در عین حال، موفق شده تا کیفیت محصولاتش را نیز افزایش دهد. اگر بخواهیم برای شما برای اثبات این حرف خود دلیلی بیاوریم، بدون شک گوشی هوشمند یو ام ای تاچ که آخرین پرچم دار آن ها بود یک مثال بسیار خوب است. اکنون، گوشی هوشمند یو ام ای Super نیز رونمایی شده است که پرچم دار آن هاست و کیفیت بسیار خوبی دارد و در عین حال، از قیمت بسیار خوبی بر خوردار می باشد.
    اگر بخواهیم قدری اقراغ کنیم، گوشی هوشمند یو ام ای Super را می توانیم در میان تمامی پرچم داران حاضر در بازار، به نسبت کیفیت و قیمت، مقرون به صرفه ترین آن ها بدانیم. البته این قیاس با توجه به کیفیت و قیمت انجام شده است. کمپانی یو ام ای نیز یکی از چندین کمپانی نو پای چینی، به مانند شیائومی، میزوو و اوپو است که نشان داده است که چیزی از رقبای جهانی و نام دار خود چیزی کم ندارد و توانایی رقابت در سطح جهان را نیز داراست.
    این کمپانی که می توان این عملش را مرتبط با سیاست های درست آن دانست، با بررسی های بسیار به این نتیجه رسیده است که اگر قصد رقابت با کمپانی های قدرتمند حاضر در بازار را دارد، باید قیمت پرچم دار خود را کاهش دهد. کاری که بسیاری از کمپانی های بزرگ موفق به انجام آن نشده اند. در واقع، تمامی پرچم داران حاضر در بازار، با وجود اینکه کیفیت بسیار خوبی دارند، قیمت بسیار بالایی دارند. همچنین، بسیاری از این پرچم داران، باتری های بسیار سنگینی دارند ک همین باعث شده است تا وزن بسیاری داشته باشند. پس؛ آن ها با تولید گوشی هوشمند یو ام ای Super قصد دارند در کنار وزن کم تر، عملکرد خوب و طراحی زیبا، قیمت بسیار مناسبی را نیز پیشنهاد دهند.

    هدف آن ها برای حل این مشکل، گوشی هوشمند یو ام ای Super نام دارد. اسمارت فونی که قصد دارد از این مشکل حاضر در بازار اسمارت فون ها را حل کند. این اسمارت فون طراحی بسیار زیبایی دارد و عملکرد بسیار سطح بالایی را پیشنهاد می دهد که با در نظر گرفتن پرچم دار بودن این دستگاه، بسیار خوب است. گوشی هوشمند یو ام ای Super با قیمت بسیار مقرون به صرفه خود، قصد دارد بازار چین را در دستان خود بگیرد.

    کمپانی یو ام ای درباره گوشی هوشمند یو ام ای Super گفته است که:

    ما گوشی هوشمند یو ام ای Super را به عنوان یک نو آوری طولانی می دانیم. با این اسمارت فون، ما از خودمان جلو افتاده ایم. با آوردن هنر و صنعت کنار یک دیگر و تزریق آن ها به تکنولوژی، ما یک اسمارت فون را به بازار عرضه خواهیم کرد که مشتری مداری ما را به نمایش خواهد گذاشت.

    البته هنوز این کمپانی، قیمت این دستگاه را اعلام نکرده است، اما آن ها می گویند که قیمت آن بسیار در مقایسه با کیفیت آن اندک خواهد بود. گوشی هوشمند یو ام ای Super هنوز تاریخ عرضه ای ندارد؛ اما سازندگان تصمیم گرفته اند برای خریدارانی که این دستگاه را پیش خرید کنند، یک کپن ۷۰ دلاری را ارائه کنند.

    همچنین، ما هنوز اطلاعاتی از مشخصات این اسمارت فون در دست نداریم. اما می دانیم که گوشی هوشمند یو ام ای Super دارای دوربینی دو گانه خواهد بود. صفحه نمایش آن نیز بدون حاشیه و سوپر آمو ال ای دی خواهد بود. همچنین، حافظه رم گوشی هوشمند یو ام ای Super نیز شش گیگابایت اعلام شده است. این اسمارت فون از تکنولوژی شارژ سریع و USB Port – C نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.