• تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ معرفی شد

    galaxy-tab-4-advance

    مدت اندکی پیش، ما شاهد این بودیم که کمپانی سامسونگ از اسمارت فون های سری سامسونگ گلکسی اس که پرچم دار این کمپانی نیز می باشد، را عرضه کرد. اما این گونه که به نظر می رسد، این کمپانی دیوایس های دیگری را نیز در دست ساخت دارد و به زودی آن ها را معرفی خواهد کرد. امروز نیز مشخص شد که آن ها در حال ساخت یک تبلت جدید هستند. بر اساس اخبار جدیدی که به دست ما رسیده است، این تلبت که از شبکه LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد، تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ است. برای جزییات بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    سامسونگ یک کمپانی است که در بسیاری از بازارهای دستگاه های الکترونیک دستی دارد. بیشترین موفقیت این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند است؛ اما آن ها در بازار تبلت ها نیز توانسته اند تا محبوبیت بسیاری را به دست آورند. آن ها اگر می خواهند تا این محبوبیت خود را حفظ کنند، مجبور به ساخت و عرضه تبلت های جدید هستند. بر اساس خبر جدیدی که به دست ما رسیده است، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ است. مدلی که امروز مشخصات آن به دست ما رسیده است، دارای شماره ساخت SM T 536 است.
    یکی از خبرگزاری های کره ای که موفق به تست عملکرد تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ شده است، نتایج بنج مارک را در یک فایل پی دی اف تهیه کرده است و بر روی خروجی خود داده است و ما در ادامه آن ها بررسی می کنیم.

    بر این اساس، صفحه نمایش تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴، ۱۰٫۱ اینچی خواهد بود. رزولوشن آن نیز ۱۲۸۰ در ۸۰۰ اعلام شده است. پردازنده این تبلت، ۱٫۶ گیگاهرتزی می باشد. ضمن اینکه حافظه رم آن نیز ۲ گیگابایتی عنوان شده است. تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می باشد. ضمن اینکه شما می توانید به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی، فضای ذخیره سازی آن را نیز ارتقا بخشید.
    تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ دارای دوربین اصلی پنج مگاپیکسلی است. همچنین، دوربین جلوی آن نیز ۱٫۳ است که برای گرفتن سلفی به گفته سامسونگ بسیار مناسب است. سیستم عامل تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ اندروید ۶٫۰ مارشمیلو می باشد. همچنین، گنجایش باتری آن نیز ۶۸۰۰ میلی آمپر ساعت است.
    شاید برای شما جالب باشد که چرا در نام تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ از کلمه ادونسد استفاده شده است. پاسخ این سوال بسیار ساده است، زیرا کمپانی کره ای با این کار قصد دارد پشتیبانی محصولاتش از شبکه LTE را نشان دهد. همچنین، تصاویر منتشر شده است که نشان می دهد تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ از وای فای نیز پشتیبانی می کند. البته این حدس تنها از روی تعدادی تصویر است و باید صبر کنیم تا به صورت رسمی اعلام شود.
    در آخر باید این نکته را نیز ذکر کنیم که هنوز خبری از معرفی رسمی تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ نیست و سامسونگ آن را رسما معرفی نکرده است و حتی ممکن است این اطلاعات تنها شایعاتی شبیه به واقعیت باشند. همچنین، در این اطلاعات خبری از مشخص شدن قیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ نیست و باید صبر کنیم و ببینم که در نهایت چه قیمتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. همچنین در کنار مشخص نشدن قیمت تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ در زمان فروش، تاریخ عرضه آن نیز مشخص نشده است. پس باید صبر کنیم و ببینیم که تبلت سامسونگ گلکسی تب ادونسد ۴ در نهایت با چه قیمت و در چه تاریخی به فروش خواهد رفت.

    (۱)(۲)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.