• ۱۰ گوشی برتر هفته کدام ها بودند؟

    gsmarena_002

    یک هفته دیگر نیز گذشت و این هفته نیز شایعات اتفاقات بسیاری در بازار اسمارت فون ها بودیم. بار دیگر برای شما جدول پربازدید ترین گوشی هوشمند هفته ای که گذشت را آماده کرده ایم که به مانند هر هفته می توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید. با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    اتفاقات این هفته آن گونه که پیش بینی می شد، پیش نرفت. در هفته قبل گوشی هوشمند شیائومی رد می نوت ۳ در صدر جدول بود و این هفته نیز توانست موفقیت خود را تکرار کند. تکرار کند و به مانند هفته قبل در صدر جدول قرار گیرد. این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و توانست موفقیت های بسیاری را نیز به دست آورد.
    اما پس از محصول کمپانی چینی شیائومی، یکی از محصولات کمپانی کره ای سامسونگ قرار دارد. یک اسمارت فون از سری سامسونگ گلکسی جی که توانسته است جایگاه خود را در رتبه دوم را حفظ کند. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی جی ۷ که هفته قبل در همین جایگاه بود، بار دیگر دوم شد و پس از شیائومی رد می نوت ۳ قرار گرفت. گفتنی است پیش از اینکه اسمارت فون شیائومی به رتبه اول صعود کند، سامسونگ گلکسی جی ۷ برای چند هفته صدر نشین بود.
    اما در رتبه بعدی این جدول، گوشی هوشمند دیگری از سری سامسونگ گلکسی جی قرار دارد ؛ با این تفاوت که این بار شاهد تغییر اندکی در جدول رده بندی بودیم. این اسمارت فون سامسونگ گلکسی جی ۵ است که هفته قبل در رتبه چهارم بود. در واقع این اسمارت فون توانست صعود یک پله ای را تجربه کند.
    اما رتبه بعدی ، باز هم در اختیار سری گلکسی جی است. نام این اسمارت فون، سامسونگ گلکسی جی ۳ محصول سال ۲۰۱۶ میلادی است. مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۳، دچار سقوط یک پله ای شد و از رتبه سوم به جایگاه چهارم لغزید. به غیر از چند هفته صدر نشینی، این مدل از سامسونگ گلکسی جی ۳ از زمان عرضه بیشتر در همین جایگاه دیده می شد.
    اما باز هم خبری از تغییر جایگاه نیست. زیرا سامسونگ گلکسی اس ۷ که هفته قبل در رتبه پنجم قرار داشت، این بار نیز جایگاه خود را نگاه داشته است و هفته را در جایگاه پنجم به پایان رسانده است. پرچم دار سامسونگ تا کنون موفق به صدر نشینی نشده است.
    اما بالاخره و پس از چهار گوشی هوشمند سامسونگ که عمدتا از سری گلکسی جی بودند، یک گوشی از برندی دیگر قرار دارد. این اسمارت فون لنوو وایب کی ۴ نوت می باشد. این محصول لنوو هفته قبل را در جایگاه نهم به پایان رسانده بود و این هفته توانست به رتبه ششم برسد. در کل می توان این پیشرفت این اسمارت فون را مثبت دانست.
    بار دیگر شاهد یک اسمارت فون دیگر از برند سامسونگ هستیم. کمپانی کره ای که در بیشتر هفته ها بخش عمده ای جدول رده بندی را در اختیار دارد، این بار نیز توانست به موفقیت خود ادامه دهد. زیرا در رتبه هفتم، دیگر پرچم دار این کمپانی، یعنی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۷ اج قرار دارد. جایگاه پیشین این اسمارت فون، رتبه هشتم بود و این هفته صعود یک پله ای را دید.
    اما باز هم سامسونگ هست که توانسته یک رتبه دیگر را به نام خود بزند. جالب تر آن که دیگر گوشی سامسونگ که در لیست حاضر است، باز هم سری گلکسی جی می باشد. رتبه هشتم در جایگاه مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۷ می باشد. این دیوایس اندرویدی در هفته ی قبل رتبه هفتم را در اختیار داشت و این هفته دارای نزول یک پله ای شده است. مدل ۲۰۱۶ سامسونگ گلکسی جی ۷ چهارمین گوشی هوشمند از سری گلکسی جی است که در ۱۰ گوشی هوشمند برتر هفته دیده می شود.
    جایگاه ما قبل پایانی ، در اختیار یک گوشی دیگر از کمپانی چینی شیائومی است. رتبه مهم در دست شیائومی می ۵ می باشد. این اسمارت فون مدتی است که عرضه شده است و در بازار اسمارت فون ها نیز موفق بوده است. جایگاه قبلی آن ششم بود که از آن رتبه به جایگاه نهم نزول کرد. این گوشی بیشترین نزول را در این هفته داشته است.
    اما آخرین و دهمین گوشی هوشمند برتر هفته نیز در دستان سامسونگ است. نکته جالب اینجاست که باز هم یک گوشی دیگر از سری گلکسی جی این رتبه را در اختیار دارد. هفتمین نماینده سامسونگ در این لیست، سامسونگ گلکسی جی ۲ می باشد. این گوشی هفته قبل در میان ۱۰ گوشی برتر جایی نداشت. اما با رساندن خود به میان ۱۰ اسمارت فون برتر هفته، رکورد بیشترین حضور از یک سری شکسته شد. رکورد پیشین در اختیار خود سری گلکسی جی سامسونگ بود این بار نیز با حضور ۵ نماینده از سری گلکسی جی، این سری رکورد خود را جا به جا کرد.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.