• آیا مدل دیگری از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ در راه است؟

    galaxy-note-6-edge

    به زودی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ رونمایی خواهد شد. اسمارت فونی که پرچم دار بعدی این کمپانی می باشد. چند روز قبل، خبری منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد تا با آزمایش دو مدل مختلف از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶، بهترین مدل این اسمارت فون را راهی بازار کند. اما اکنون خبری منتشر شده است که نشان می دهد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ در یک مدل دیگر، تحت عنوان گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ لایت نیز عرضه خواهد شد. با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه ما باشید.

    این گونه که به نظر می رسد، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ لایت نام یکی از مدل های مختلف گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ خواهد بود. با صفحه نمایشی فلت.
    البته هنوز از اینکه این مدل از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ در چه زمانی عرضه خواهد شد ، یا اینکه سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ را در دو مدل عرضه کند (پیش تر در خبرها آمده بود سامسونگ یکی از مدل های گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ عرضه نخواهد کرد) یا خیر منتشر نشده است.

    همچنین این مدل اطلاعاتی از سخت افزار گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ را نیز منتشر کرده است که با هم در ادامه مرور می کنیم. چیپست این اسمارت فون اس دی ۸۲۰ خواهد بود. صفحه نمایش آن ۵٫۸ اینچی می باشد و رزولوشن آن ۱۰۸۰p عنوان شده است. ضمن اینکه حافظه رم آن ۴ گیگابایت است.

    مدل اصلی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ دارای چیپست اسنپدراگون ۸۲۳ کوالکام می باشد. صفحه نمایش آن ۵٫۸ اینچی است و رزولوشن نمایشگر آن کیو اچ دی است. حافظه رم مدل اصلی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۶ به احتمال زیاد ۶ گیگابایت و یا ۸ گیگابایت خواهد بود.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.