• گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ پلاس رونمایی شد

    photo_2016-05-06_19-03-01

    کمپانی کول پد که مدتی است که توانسته است محبوبیت خاصی در بازار گوشی هوشمند کسب کند ، از یک گوشی جدید رونمایی کرد که مشخصات نسبتا خوبی دارد. به شما پیشنهاد می کنیم تا با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه ما باشید.

    محصول و اسمارت فون جدید کمپانی کول پد، کول پد نوت ۳ پلاس نام دارد. البته این مدل مخصوص کشور هند طراحی شده است . بنابر این نمی توانیم آن را یک گوشی جدید بدانیم. زیرا پیش از این یک مدل دیگر از گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ در بازار بود که تفاوت آن با گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ پلاس، در صفحه نمایش است. مدل جدید دارای صفحه نمایش فول اچ تی می باشد.
    بر خلاف صفحه نمایش ، این اسمارت فون در سایر مشخصات تفاوتی با گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ ندارد. گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ پلاس دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است. چیپست آن مدیاتک MT 67 53 اس او سی می باشد. همچنین رم آن نیز ۳ گیگابایت اعلام شده است. گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ پلاس دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. دوربین اصلی محصول جدید کمپانی کول پد نیز ۱۳ مگاپیکسلی می باشد. در پشت آن یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد. همچنین، گنجایش باتری گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ پلاس ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.
    عرضه گوشی هوشمند کول پد نوت ۳ پلاس تنها توسط خرده فروشی آمازون صورت می گیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۱۳۵ دلار آمریکا می باشد. رنگ های این اسمارت فون تنها سفید و طلایی عنوان شده است.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.