• گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن معرفی شد

    HTC One M9 review (31)-970-80

    کمپانی اچ تی سی به زودی یک اسمارت فون جدید تحت عنوان اچ تی سی ۱۰ به بازار عرضه خواهد کرد. گوشیی که پرچم دار این کمپانی خواهد بود ، اما آن ها تصمیم گرفته اند تا یک گوشی دیگر نیز به بازار عرضه کنند. این اسمارت فون جدید یک نسخه دیگر از اچ تی سی وان ام ۹ خواهد بود. نام آن اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن خواهد بود. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    اچ تی سی قصد دارد تا گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن را تنها در کشور لهستان راهی بازار کند و هنوز هیچ خبری از عرضه جهانی آن نیست. این اسمارت فون امروز به صورت رسمی در لهستان معرفی شده است. گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن شباهت بسیاری به گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ محصول سال ۲۰۱۵ میلادی دارد ، اما سازندگان در آن تغییرات بسیاری را پدید آورده اند.
    گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. چیپست این اسمارت فون مدیاتک هلیو ایکس ۱۰ می باشد. این چیپست هشت هسته ای قدرت پردازش ۲٫۲ گیگاهرتزی دارد. همچنین حافظه رم این اسمارت فون نسبت به مدل اصلی نیز افزایش یافته است. گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن دارای رم ۲ گیگابایتی خواهد بود. لازم به ذکر است که این اسمارت فون دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است. همچنین شما می توانید ظرفیت ذخیره سازی آن را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی افزایش دهید.
    گنجایش باتری گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن ۲،۸۴۰ میلی آمپر ساعت می باشد که نسبت به مدل اصلی با پیشرفت مواجه شده است. صفحه نمایش این گوشی ۵ اینچی است و روزولوشنی ۱۰۸۰p دارد.
    اگر شما در کشور لهستان هستید، می توانید هم اکنون گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن را از طریق یک عرضه کننده لهستانی تحت عنوان ” پلی ” خریداری کنید. قیمتی مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است ؛ اما شما می توانید با پرداخت ۲۲٫۷۰ یورو و تحویل گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹، یک گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن خریداری کنید.
    گفته می شود به زودی شاهد عرضه جهانی آن نیز خواهیم بود، اما هنوز تاریخ مشخصی برای فروش گوشی هوشمند اچ تی سی وان ام ۹ پرایم کمرا ادیتیشن در سایر بازارها مشخص نشه است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.