• گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ در چین خوب عمل نکرده است

    HTC-one-M9-13-635x514

    در روز ۲۵ ماه آپریل سال ۲۰۱۶ میلادی ، کمپانی اچ تی سی از مشتریان گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ ، خواست تا برای پیش خرید این اسمارت فون در کشور چین، ثبت نام کنند. اما به نظر نمی رسد که این کمپانی موفق به رسیدن به میزان مورد انتظار خود شده باشد. زیرا بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، استقبال از این اسمارت فون به حد لازم نبوده است. پیشنهاد می کنیم تا جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    در کشور چین، دو پلتفرم فروش آنلاین با نام های “جی دی ” و  “تی میل ” وجود دارد که بزرگ ترین پلتفرم های تجارت آنلاین این کشور می باشند. اما گزارشی که منتشر شده است، نشان می دهد که در این پلتفرم و در ۱۱ روز ابتدایی، تنها ۲۵۱ درخواست برای گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ ، پرچم دار کمپانی اچ تی سی، ثبت شده است. شاید فکر کنید که این رقم ۲۵۱،۰۰۰ هزار است، اما در اشتباهید. زیرا تنها ۲۵۱ نفر خواستار پیش خرید این اسمارت فون شده اند که با توجه به جمعیت کشور چین، آماری فاجعه بار است.

    پیش ثبت نام برای خرید گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ روز هشتم ماه می سال جاری میلادی به پایان خواهد رسید. اچ تی سی انتظار داشت تا گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ درخواست هایی حدود ۱۰۰،۰۰۰ را تجربه کند. اما به نظر این اتفاق غیر ممکن خواهد بود. لازم به ذکر است که عرضه گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ در کشور چین، روز نهم ماه می سال جاری آغاز خواهد شد. یعنی فردای روزی که فرصت برای پیش ثبت نام برای گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ به اتمام خواهد رسید.

    اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار هسته سفارشی Kryo  و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، قدرت می گیرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن اشاره کرد.

    اگر بخواهیم نگاهی به دوربین‌های  گوشی اچ تی سی ۱۰ بیندازیم، باید گفت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربینی ۵ مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلو بوده که به نظر می‌رسد در مقایسه با دوربین‌های ۲۰ و ۴ مگا‌پیکسلی در گوشی وان ام ۹ تغییر قابل ملاحظه ای کرده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.