• موفق ترین برندهای اسمارت فون کدام ها هستند؟؛ سامسونگ اپل را شکست داد

    Samsung-Galaxy-S7-Edge-vs-Samsung-Galaxy-S6-Edge-11-840x560

    بسیاری از کمپانی ها فروش و سود بسیار خوبی از فروش محصولاتشان صاحب می شوند . اما همیشه رقابت در میان برتر برند ها در دستان سامسونگ و اپل است. اکنون جزییاتی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ  اپل را شکست. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندروید کده همراه باشید .

    بر اساس تحقیقات گروه و کمپانی کانترپوینت ری سرچ ، سامسونگ در کشور آمریکا موفق در بازار گوشی های هوشمند نسبت به اپل موفق تر عمل کرده است. نکته جالب این جاست که این اتفاق در حالی می افتد که آخرین باری که سامسونگ موفق تر از اپل در بازار آمریکای شمالی عمل کرده بود، مربوط به ۱۱ ماه پیش می باشد. اکنون و به لطف فروش بسیار خوب و خیره کننده سامسونگ گلکسی اس ۳ ، این کمپانی بار دیگر از اپل پیشی گرفت.

    بر اساس تحقیقات گروه و کمپانی کانترپوینت ری سرچ ، سامسونگ ۲۸٫۸ درصد از بازار فروش اسمارت فون های ماه مارس را در دست دارد. درحالی که این گره می گوید اپل ۲۳ درصد را به خود اختصاص داده است. درست است که سامسونگ گلکسی اس ۷ توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند، اما بیشتر این نزول اپل را می توانیم مرتبط با فروش ضعیف اپل آیفون اس ای بدانیم.

    در رتبه سوم برتررین برندهای اسمارت فون در این کشور، کمپانی ال جی قرار دارد که ۱۷٫۱ درصد از فروش بازار را به خود اختصاص داده است و این برند اهل کره جنوبی موفق شده است فاصله خود با اپل را کاهش دهد. البته می توانیم بگوییم که ال جی فاصله بسیار کم تری با اپل دارد، زیرا در تحقیقات کانترپوینت ری سرچ گوشی هوشمند ال جی جی ۵ محاسبه نشده است. بنا بر این به نظر می رسد که ال جی به اپل بسیار نزدیک باشد.

    همچنین این گروه می گوید که ماه مارس اصلا ماه خوبی برای برندهای اهل کشور چین نبوده است و آن ها موفقیت خود در ماه های گذشته را نتوانستند تکرار کنند. زیرا کمپانی هواوی تنها ۱ درصد از فروش بازار اسمارت فون های ایالات متحده را در دست دارد.

    بر اساس تحقیقات گروه و کمپانی کانترپوینت ری سرچ ، کمپانی زد تی ای با ۶٫۶ درصد بازار، عملکرد متوسطی داشته است و همچنین در اختیار کمپانی آلکاتل نیز ۴٫۵ درصد از فروش بازار است.

    (۵)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.