• فروش اچ تی سی ۱۰ آغاز شد

    gsmarena_001

    مدتی است که گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ معرفی شده است. این اسمارت فون پرچم دار آینده کمپانی اچ تی سی است  و به زودی قرار است تا عرضه شود. پیش از این، رسم بر این بود تا پرچم داران کمپانی اچ تی سی با نام “وان” شناخته شوند. اما حالا با گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ این سنت شکسته شده است. اکنون، کمپانی اچ تی سی اعلام کرد که حمل و نقل محموله های این گوشی هوشمند آغاز شده است. برای جزییات بیشتر در این باره با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه همراه باشید.

    آقای جف گوردون ، که مدیر ارشد بخش ارتباطات آنلاین کمپانی اچ تی سی است، هفته گذشته اعلام کرد که کمپانی تایوانی اچ تی سی محموله های گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ را به ایالات متحده آمریکا رسانده است و کسانی که این اسمارت فون را پیش خرید کرده اند، در حال دریافت  گوشی های هوشمند خود هستند. وی در این باره در توییتر خود نوشت:

    در واقع منظور آقای جف گوردون ا ین است که آن ها گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ هایی را که توسط خریداران پیش خریده شده اند، به زودی درب خانه هایشان تحویل داده خواهد شد. آن ها گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ را از طریق فروشگاه های آنلاین برای پیش فروش قرار داده بودند.

    گفتنی است که گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ در وبسایت رسمی کمپانی اچ تی سی با قمیت ۶۹۹ دلار آمریکا به فروش می رسد که قیمت بسیار خوبی برای یک پرچم دار است.

    اچ تی سی ۱۰ ( HTC 10 ) از پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار هسته سفارشی Kryo  و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰، قدرت می گیرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن اشاره کرد.

    اگر بخواهیم نگاهی به دوربین‌های  گوشی اچ تی سی ۱۰ بیندازیم، باید گفت این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و دوربینی ۵ مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلو بوده که به نظر می‌رسد در مقایسه با دوربین‌های ۲۰ و ۴ مگا‌پیکسلی در گوشی وان ام ۹ تغییر قابل ملاحظه ای کرده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.