• عرضه اندروید ۶ برای لنوو وایب اس ۱

    lenovo_vibe_s1_back1_ndtv

    مدتی است که از عرضه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو می گذرد. در این زمان، بسیاری از اسمارت فون ها، تبلت ها و دیگر گجت های اندرویدی به این سیستم عامل به روز شده اند. اکنون نیز نوبت به کمپانی لنوو رسیده است تا یکی دیگر از محصولات خود را به این سیستم عامل به روز کند. آن ها که تا کنون در این کار عجله ای نداشتند، اکنون اعلام کردند گوشی هوشمند لنوو وایب

    اس ۱ نسخه جدید سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندروید کده بخوانید.

    درست است که لنوو یکی از کم سرعت ترین کمپانی ها در عرضه سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای اسمارت فون های خود است، اما این کمپانی این کار متوقف نمی کند. پس از عرضه جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید برای گجت های هوشمندی نظیر ای ۷۰۰۰ و کی ۳ نوت و همین طور گوشی هوشمند لنوو وایب پی ۱ در چند ماه گذشته ، اینک لنوو تصمیم گرفته است گوشی هوشمند لنوو وایب اس ۱ را نیز به اندروید ۶٫۰ به روز کند.

    نخستین کشورهایی که ابتدا نسخه جدید سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد، هند و کشورهای حوضه خلیج فارس خواهند بود. البته به زودی سایر کشورها نیز به روز رسان اندروید ۶٫۰ مارشمیلو برای گوشی هوشمند لنوو وایب اس ۱ را دریافت خواهند کرد. زمانی که اماده به روز رسانی به  اندروید ۶٫۰ مارشمیلو باشید، گوشی هوشمند شما یک نوتیفیکشن به صورت پاپ آپ خواهد داد و به شما می گوید آماده دانلود و نصب آ هستید.

    لنوو پیشنهاد می کند که در زمان هنگام نصب این به روز رسان، به وای فای خود متصل باشید. زیرا این فایل بسیار حجیم است ۱٫۶ گیگابایت می باشد. آن ها همچنین به شما توصیه می کنند پیش از به روز رسانی گوشی هوشمند لنوو وایب اس ۱ به اندروید ۶٫۰ مارشمیلو، حتما تمامی فایل های شخصی و اطلاعاتان را به از حافظه داخلی گوشی تان به کارت حافظه میکرو اس دی منتقل کنید. زیرا در این صورت احتمال از دست رفتن اطلاعاتان بسیار بالاست. گرفتن بک آپ از آن ها نیز می تواند راه خوبی باشد.

    به مانند و همیشه و سایر گوشی های هوشمند، گوشی هوشمند لنوو وایب اس ۱ نیز بعد از به روز رسانی به سیستم عامل اندروید، زمان زیادی را از شما خواهد گرفت تا ریستارت شوند. عجله نکنید و به اسمارت فون خود اجازه دهید تا عملیات لازم را انجام دهد.

    اندروید ۶٫۰ مارشمیلو با خود ویژگی های جدیدی خواهد اورد، از جمله آن ها می توانیم به بهبود عمر باتری گوشی Doze Mode اشاره کنیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.