• چه نسخه هایی از اندروید محبوب ترند؟

    Android-

    مدتی است که از عرضه اندروید ۶٫۰ مارشمیلو می گذرد. در این زمان، بسیاری از اسمارت فون ها، تبلت ها و دیگر گجت های اندرویدی به این سیستم عامل به روز شده اند. اما هنوز این نسخه از اندروید گوگل نتوانسته است تا محبوبیت بسیاری به دست آورد. اندروید ۶٫۰ مارشمیلو، هنوز زیر سایه اندروید ۵٫۰ لالی پاپ است. اکنون، گوگل، امار گجت هایی که از نسخه های مختلف اندروید را استفاده می کنند، منتشر کرد. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه باشید.

    کمپانی گوگل آماری منتشر کرده است که نشان می دهد که چه نسخه هایی از اندروید محبوبیت بیشتری دارند. این آمار مربوط به ماه می سال ۲۰۱۶ میلادی است. بر اساس این آمار، اندروید ۶٫۰ مارشمیلو تنها ۷٫۵ درصد از دیوایس های اندرویدی در سطح جهان را به نام خود زده است که اصلا آمار خوبی برای جدیدترین نسخه از این سیستم عامل محبوب نمی باشد.

    گوگل همچنین اعلام کرد که مارشمیلو رشد بسیار خوبی نیز داشته است. این سیستم عامل نسبت به ماه گذشته، ۴٫۶ درصد پیشرفت داشته است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

    رشد ۴٫۶ درصدی مارشمیلو بدون شک باعث افت سایر نسخه های اندروید خواهد شد. در واقع بخش اعظمی از مهاجرت از نسخه های قبلی به اندروید ۶٫۰، متعلق به اندروید کیت کت بوده است و قسمتی از آن نیز به لالی پاپ اختصاص دارد.

    بر این اساس، ۳۶٫۶ درصد از افرادی که یک دیوایس اندروید ی دارند، از اندروید ۵٫۰ لالی پاپ استفاده می کنند. در واقع این آمار نسبت به ماه آپریل با افت بسیار کمی مواجه شده است. زیرا در ماه قبل ۳۵٫۸ درصد بوده است.

    همچنین در ماه قبل، اندروید کیت کت شاهد آمار ۳۳٫۴ درصدی بود. اما ۱٫۹ درصد از این افراد به اندروید ۶٫۰ مارشمیلو مهاجرت کردند و اینک ۳۲٫۵ درصد از این نسخه استفاده می کنند.

    سایر نسخه های اندروید نیز درصد کمی را در اختیار داشته اند که در ادامه با هم آن ها را مرور خواهیم کرد. در جایگاه چهارم نسخه های مختلف این سیستم عامل، اندروید جلی بین است. در ربته بعدی ایس کریم سندویچ می باشد و جینگر برید نیز رتبه بعدی را در اختیار خود دارد. نکته جالب اما اینجاست که اندروید فرویو هنوز ۰٫۱ درصد از گجت ها در دست خود دارد که با توجه به تاریخ عرضه این سیستم عامل، بسیار جالب است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.