• عرضه نسخه جدید اندروید برای تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۸٫۰

    samsung-galaxy-tab-s2-80-2

    با گذشت زمان نسبتا طولانی از عرضه سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمیلو، بسیاری از کمپانی ها به فکر عرضه این سیستم عامل برای گجت های خود افتاده اند. اکنون اعلام شده است که قرار است تا برای تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۸٫۰ به روز رسان اندروید ۶٫۰ مارشمیلو منتشر شود. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    اندروید ۶٫۰ مارشمیلو هم اکنون برای تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۸٫۰ در دسترس است. فریم ور این نسخه از اندروید T710XXU2CPD9 خواهد بود و به روز رسانی امنیتی ماه آپریل را نیز با خود به همراه خواهد داشت.

    همچنین مدل SM – T 710 تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۸٫۰ نیز هم اکنن این به روز رسانی دریافت می کند. مدلی که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و از وای فای نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید با مراجعه به ستینگ تبلت خود، تبلت هوشمند خود را به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید به روز رسانی کنید.

    ضمن اینکه تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ ۹٫۷ نیز که در سال گذشته میلادی عرضه شد، هفته گذشته به روز رسان اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمیلو را دریافت کرده است.

    (۱)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.