• اطلاعاتی از دو گجت شیائومی منتشر شد

    gsmarena_001

    کمپانی شیائومی مدتی است که توانسته محبوبیت بسیاری را نه تنها در سطح چین، بلکه در سراسر جهان به دست آورد. اکنون جزییاتی از گوشی هوشمند شیائومی می مکس و دستبند شیائومی می بند ۲ منتشر شده است. جزییات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید. با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    قرار است تا کمپانی چینی شیائومی در روز دهم ماه می، در شهر پکن کشور چین مراسمی را برگزار کنند. آن ها قصد دارند در این مراسم از گوشی هوشمند شیائومی می مکس ۲ و دست بند شیائومی می بند ۲ رونمایی کنند. این خبر بر اساس تصویر جدیدی که منتشر شده است، مشخص شد. در واقع پیش از نمایش رسمی این دو گجت دیجیتال، تصویری از آن ها منتشر شده است.

    گوشی هوشمند شیائومی می مکس ۲ فلت خواهد بود. همچنین دارای قاب فلزی خواهد بود. همچنین در پایین آن دکمه های آن قرار دارند.

    صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی می مکس ۲ ۶٫۴ اینچی است. رزولوشن آن ۱۰۸۰p خواهد بود. چیپست این اسمارت فون کوالکام اسنپ دراگون ۶۵۰ خواهد بود. ضمن اینکه حافظه رم آن ۳ گیگابایت عنوان شده است . درحالی که حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت می باشد.

    همچنین، گوشی هوشمند شیائومی می مکس ۲ شانزده مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی اعلام شده است.

    اما درباره دست بند شیائومی می بند ۲؛ این گجت دیجیتالی طراحی بسیاری به مدل قبلی آن از نظر ظاهری دارد. همچنین در سمت راست این دست بند یک دکمه فیزیکی قرار دارد که شاهد آن در مدل قبلی این سری نبودیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.