• مشخصات گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ اعلام شد

    gsmarena_001

    امروز کمپانی تایوانی اچ تی سی از گوشی جدیدی پرده برداری کرد. آن ها به صورت رسمی جزییات این اسمارت فون را اعلام کردند. گوشی هوشمند جدید اچ تی سی، اچ تی سی دسایر ۸۳۰ نام دارد. جزییات بیشتر و مشخصات این گوشی هوشمند را در ادامه مطلب بخوانید. با ما همراه باشید.

    قرار است تا گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ جایگزین گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۲۰ در بازار تایوان شود. گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۲۰ یک اسمارت فون متوسط بود که توسط اچ تی سی عرضه شد و در انحصار تایوان قرار داشت و جنس بدنه آن از پلاستیک بود.
    گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ دارای اسپیکرهای بوم ساند (Boom Sound) خواهد بود. این اسپیکر در بالای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ قرار دارد.
    گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ دارای طول ۱۵۷٫۵ میلی متری است. عرض آن نیز ۷۸٫۹ میلی متری اعلام شده است؛ ضمن اینکه ضخامت آن ۸ میلی متر عنوان شده. گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ در رنگ های قرمز و آبی راهی بازار خواهد.

    گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ دارای مشخصات تقریبا متوسطی دارد. این اسمارت فون دارای چیپست مدیاتک هلیو ایکس ۱۰ می باشد. قدرت پردازش پردازنده آن نیز ۱٫۵ گیگاهرتزی است و هشت هسته ای می باشد. حافظه رم آن ۳ گیگابایتی اعلام شده است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه شما قادر خواهید بود تا فضای ذخیره سازی گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ را به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. دوربین اصلی گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ سیزده مگاپیکسلی است. همچنین دوربین جلوی آن نیز ۴ مگاپیکسلی اعلام شده است. باتری آن دارای گنجایش ۲۸۰۰ میلی آمپری می باشد.

    قرار است تا فروش گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ در روز ششم ماه می در تایوان آغاز شود. قیمت این اسمارت فون ۳۱۰ دلار آمریکا برابر با ۹،۹۹۰ دلار تایوان می باشد. در حالی که به احتمال زیاد کمپانی اچ تی سی به زودی فروش گوشی هوشمند اچ تی سی دسایر ۸۳۰ در سراسر نقاط جهان را نیز آغاز خواهد کرد، هنوز خبری از تاریخ آن نیست.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.