• اطلاعاتی از میزو پرو ۶ منتشر شد

    meizu-pro-6

    کم تر از یک ماه پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد که کمپانی میزو به زودی گوشی هوشمند میزو پرو ۶ را عرضه خواهد کرد. در جریان معرفی رسمی این اسمارت فون، کمپانی میزو مشخص کرد که گوشی هوشمند میزو پرو ۶ دارای رم ۴ گیگابایتی خواهد بود. اما حالا جزییاتی منتشر شده است که نشان از عرضه یک مدل از این گوشی هوشمند با رم ۳ گیگابایتی دارد. برای جزییات بیشتر به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    بر اساس بانک اطلاعاتی Geek Bench مشخص شده است به زودی یک مدل با رم ۳ گیگابایتی از گوشی هوشمند میزو پرو ۶ رونمایی خواهد شد و تاریخ عرضه آن نیز مشخص می شود. مدل اصلی این گوشی هوشمند دارای رم ۴ گیگابایتی است.

    به غیر از رم ۳ گیگابایتی برای مدل معرفی نشده گوشی هوشمند میزو پرو ۶، باقی مشخصات آن با مدل استاندارد برابر است. چیپست هر دو مدل هلیو ایکس ۲۵ خواهد بود و سیستم عامل آن ها نیز اندروید ۶٫۰ مارشمیلو عنوان شه است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.