• هواوی میت ۹ دارای دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود

    Huawei-Ascend-Mate-8-9-840x559

    هنوز مدت زیادی از عرضه گوشی هوشمند هواوی میت ۸ نمی‌ گذرد که شایعات پیرامون نسل جدید این سری بالا گرفته است. این‌ گونه که به نظر ‌می‌ رسد هواوی کار بر روی میت ۹ را آغاز کرده است. بر اساس اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده است، این گوشی هوشمند دارای چیپست Kirin 960 هشت هسته‌ ای خواهد بود. برای جزییات بیشتر در ادامه با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه باشید.

    با وجود اطلاعات منتشر شده پیرامون پردازنده این گوشی هوشمند، این گزارش می‌ افزاید که میت ۹ دارای دو دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین دیگر گوشی‌ های تازه معرفی شده هواوی، یعنی پی ۹ و پی ۹ پلاس دارای دوربین‌ های اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بودند.

    به هر حال، ما هنوز هیچ اطلاعاتی دیگر از این گوشی هوشمند در دست نداریم. البته انتظار می‌ رود که در اواخر سال جاری میلادی کمپانی هواوی از این گوشی هوشمند به‌ صورت رسمی پرده برداری کند.

    (۱)(۱)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.