• جزییاتی از گوشی هوشمند وان پلاس ۳ منتشر شد

    Hero 2-970-80

    گوشی هوشمند وان پلاس ۳ ساخته کمپانی وان پلاس مدت هاست که با شایعات مختلف، به واقعیت نزدیک تر و نزدیک تر می شود. اکنون نیز شایعاتی درباره قیمت این گوشی و همین طور مشخصات آن منتشر شده است که در ادامه آن ها را مرور خواهیم کرد. با بخش خبری وبسایت اندرویدکده همراه ما باشید.

    بر اساس اطلاعاتی که توسط Geek Bench و GFX Bench منتشر کرده اند، گوشی هوشمند وان پلاس ۳ در دو مدل مخلتف عرضه خواهد شد. کمپانی وان پلاس در نظر دارد تا گوشی هوشمند وان پلاس ۳ در دو مدل با رم های ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی عرضه کند.

    هنوز هیچ خبر رسمی درباره گوشی هوشمند وان پلاس ۳ توسط کمپانی وان پلاس منتشر نشده است و به همین دلیل ما نمی توانیم آن را رسمی بدانیم. اما یک منبع چینی که سابقا اطلاعات مرتبط با گوشی هوشمند وان پلاس ۱ را منتشر کرده بود، اینک از این می گوید که این اسمارت فون، یعنی گوشی هوشمند وان پلاس ۳ در دو مدل با حافظه رم های مختلف عرضه خواهد شد. هر دو مدل این گوشی هوشمند دارای چیپست اس دی ۸۲۰ اس او سی خواهند بود. همچنین مدل ۴ گیگابایتی دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت خواهد بود و مدل ۶ گیگابایتی نیز حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد داشت.

    همچنین قیمت در نظر گرفته شده توسط کمپانی وان پلاس برای گوشی هوشمند وان پلاس ۳ نیز افشا شد. آن ها در نظر دارند تا این امسارت فون را با قیمت ۳۱۰ دلار آمریکا به فروش برسانند. رقمی که بسیار مناسب به نظر می رسد و باعث استقبال مشتریان از گوشی هوشمند وان پلاس ۳ خواهد شد.

    اما مهم ترین نکته این قیمت در گرفته شده برای گوشی هوشمند وان پلاس ۳ این است که این اسمارت فون از گوشی هوشمند وان پلاس ۲ که با قیمت ۳۲۹ دلاری عرضه شده بود، ارزان تر است. البته هنوز مشخص نشده است که وان پلاس در نظر دارد تا کدام مدل از گوشی هوشمند وان پلاس ۳ را با قیمت ۳۱۰ دلاری عرضه کند. اما به احتمال زیاد و با معرفی رسمی این گوشی هوشمند، این اتفاق خواهد افتاد.

    البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که هنوز خبری از معرفی رسمی و یا اطلاعات رسمی از گوشی هوشمند وان پلاس ۳ در دست نیست. اما این اتفاق چندان طولانی نخواهد شود و این دستگاه به گفته برخی منابع در ماه جاری به احتمال بسیار زیاد رونمایی خواهد شد. تاریخ های اعلام شده برای این اتفاق ۱۸ ماه می یا ۲۸ ماه می عنوان شده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.