• گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ لیست شد

    maxresdefault1

    مدتی قبل بود که خبرگزاری تنا که در حوضه تکنولوژی فعالیت دارد، تایید کرد که گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ در دست ساخت است و جزییات و سخت افزار آن را نیز مشخص کرد. اکنون اما یک خرده فروشی آنلاین تحت عنوان اوپو مارت این گوشی هوشمند را لیست کرده است. جزییات بیشتر را در بخش خبری وبسایت اندرویدکده بخوانید.

    همانگونه که گفته شد، اوپو مارت گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ را لیست کرده است. نکته جالب اینجاست که در کنار اینکه تمامی مشخصات و اطلاعات منتشر شده توسط تنا صحت دارد، برچسپ قیمت گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ در این فروشگاه با اطلاعات منتشر شده هم خوانی دارد.

    گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ دارای مشخصات بسیار خوبی است. این اسمارت فون به گفته تنها دارای پردازنده قدرتمند اس دی ۸۲۰ اس او سی خواهد بود. صفحه نمایش گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ ۵٫۵ اینچی کیو اچ دی اعلام شده است. ضمن اینکه حافظه رم آن نیز ۴ گیگابایتی می باشد. حافظه داخلی گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ شصت و چهار گیگبایت است. دوربین اصلی پرچم دار زد تی ای ۲۰ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن نیز هشت مگاپیکسلی می باشد. همچنین در پشت آن نیز یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد.

    در کنار مشخصات و سخت افزار بسیار خوبی که این گوشی دارد، قیمت بسیار بالایی دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اوپو مارت برای گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ حدود ۶۰۰ دلار را طلب می کند که رقم بالایی است. البته این اطلاعات هنوز رسمی نیستند و ممکن است قیمت گوشی هوشمند زد تی ای آکسون ۲ متفاوت باشد. پس باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی هوشمند توسط کمپانی زد تی ای صبر کنیم.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.