• تاریخ عرضه گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ در انگلستان

    HTC-one-M9-13-635x514

    بر اساس خبر جدیدی که منتشر شده است، بالاخره تاریخ عرضه گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ در بریتانیا اعلام شده است. این گوشی هوشمند پرچم دار کمپانی اچ تی سی است با استقبال بسیار خوبی در سطح جهان مواجه شده است. برای جزییات بیشتر با بخش خبری وبسایت اندرویدکده در ادامه مطلب همراه ما باشید.

    بر اساس این خبر،  گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ در روز ششم ماه می در بریتانیا منتشر خواهد شد. اگر شما در بریتانیا هستید، هم اکنون می توانید این گوشی هوشمند را پیش خرید کنید. خرده فروشی آمازون اعلام کرده است که کسانی که گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ را پیش خرید کنند، اولین محموله های این گوشی هوشمند را در روز ششم ماه می دریافت خواهند کرد.

    این گوشی هم اکنون توسط آمازون لیست شده است. گوشی هوشمند اچ تی سی ۱۰ پیش از این توسط اچ تی سی عرضه شده بود. این اسمارت فون پرچم دار کمپانی تایوانی است و از محبوبیت بسیار خوبی نیز برخوردار شده است.

    (۰)(۰)
  • از مطرح کردن سوالات و مشکلات خود در این بخش خودداری کنید.
  • برای رفع مشکلات در نصب بازی ها ، بحث و تبادل نظر، مشاوره، مباحث تخصصی و هرگونه موارد مشابه به انجمن اندرویدکده مراجعه کنید.
  • مطلبی درمورد مشکلات و توضیحات عمومی لازم برای نصب و اجرای بازی ها نوشته شده است که در اینجا می توانید مطالعه بفرمایید.
  1. سلام و درود خدمت شما خوبان خسته نباشید گرم ما را پذیرا باشید..اچ تی سی ۱۰ کی تو ایران بفروش میرسه خیلی وقته ک منتظریم؟ممنون میشم اگه پاسخگو باشید..تشکر مجتبی از بهبهان

    (۰)(۰)